Kerelquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tijdens de openingsceremonie van een EK moet ik het gras maaien. deed ik in '88 nl. ook.
Van het werk naar huis rijd ik een speciale route die ik anders nooit rijdt want dan gaat het geluk er af.
Ik mag geen boeken, tv programma's of wat dan ook over dinosaurussen zien. Dat bracht eerder ook ongeluk bij europa-cup wedstrijden van Ajax.
Er worden op de wedstrijddag geen aardappels gegeten maar of nasi, of pizza.
De hond moet tijdens de wedstrijd naar buiten. Weer of geen weer.
Tijdens de rust geen eten of drinken op tafel, in een eerdere interland tegen Hongarije ging dat gruwelijk mis. We stonden voor met 1-0 (Kieft) maar met de cola en chips erbij om het te vieren werd het na rust 1-3
Absoluut niemand mag door het beeld lopen. Ik moet nl. de loop van de bal geestelijk beinvloeden zodat ie goed voor Nederland rolt, en dat kan alleen als ik 'm kan zien.
Als het in de rust gelijk is moet ik naar buiten en danj tegen een muurtje pissen. daarme wonnen we in '95 de CL tegen milan dus het is bewezen dat het werkt
Als het in het laatste kwartier nog spannend is ga ik staan vlakbij de TV. (zoals gisteren). dan heb ik meer grip op de bal.
Mja...er zijn nog een paar dingen meer maar dat is een beetje te weird.
![]()
Respect: A true fanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tijdens de openingsceremonie van een EK moet ik het gras maaien. deed ik in '88 nl. ook.
Van het werk naar huis rijd ik een speciale route die ik anders nooit rijdt want dan gaat het geluk er af.
Ik mag geen boeken, tv programma's of wat dan ook over dinosaurussen zien. Dat bracht eerder ook ongeluk bij europa-cup wedstrijden van Ajax.
Tijdens de rust geen eten of drinken op tafel, in een eerdere interland tegen Hongarije ging dat gruwelijk mis. We stonden voor met 1-0 (Kieft) maar met de cola en chips erbij om het te vieren werd het na rust 1-3
Absoluut niemand mag door het beeld lopen. Ik moet nl. de loop van de bal geestelijk beinvloeden zodat ie goed voor Nederland rolt, en dat kan alleen als ik 'm kan zien.
Als het in de rust gelijk is moet ik naar buiten en danj tegen een muurtje pissen. daarme wonnen we in '95 de CL tegen milan dus het is bewezen dat het werkt
Als het in het laatste kwartier nog spannend is ga ik staan vlakbij de TV. (zoals gisteren). dan heb ik meer grip op de bal.
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
maar met de cola en chips erbij om het te vieren
stel je voor zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
hier stond heel erg veel
![]()
Weet je wel hoe lang dat geleden is? Volgens mij de kwalificatie voor het WK 1986 in Mexico.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
probeer eens wat anders. Dan heb je een leuker ritueel
toch is het allemaal goed verzonnen![]()
Ben je dan echt serieus dat je al die rituelen hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang dat geleden is? Volgens mij de kwalificatie voor het WK 1986 in Mexico.
Met daarna die beslissingswedstrijd tegen Belgie waarbij Grün in belessuretijd scoorde.
Toen mocht ik nog geen alcohol van m'n pa.
Ja, serieus.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ben je dan echt serieus dat je al die rituelen hebtHet lijkt me namelijk zo onwaarschijnlijk.
Probeer anders eens juist tegen zo;n ritueel in te gaan, misschien helpt het![]()
doe trouwens maar niet bij wedstrijden van Ajax![]()
heb je dan evengoed nog plezier aan die wedstrijden? Bv die bal proberen te dwingen........quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, serieus.
Maar wel alleen nog voor de echt belangrijke wedstrijden.
De hele kwalifikatie is in feite al niet belangrijk genoeg totdat het echt op één wedstijd aankomt.
Als ik het hele lijstje na ga dan heb ik
wel het gras gemaaid
niet speciaal iets gedaan om dinosaurussen te vermijdden
niet de speciale route gereden, maar ik had een vrije dag
geen aardappels gegeten maar dat was toeval
niet de hond naar buiten gejaagd want dat was ie al
wel in de rust buiten gaan plassen maar dat komt ook omdat ik de anderhalve minuut geleuter in de rust niet aan kan horen
wel de niet eten/drinken-regel toegepast
wel de bal continu proberen te dwingen voor Nederland te rollen vooral als we niet in balbezit waren.
wel het laatste kwartier gestaan (wat uiteindelijk mss de doorslag heeft gegeven)
deze wedstrijd was dus aardig belangrijk, dat snap je wel
pfffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je dan evengoed nog plezier aan die wedstrijden? Bv die bal proberen te dwingen........
Jij bent snel klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffff
Ik kijk morgen alleen of de tap goed werkt en voor de rest moeten ze het zelf doen
Achteraf hè, als we gewonnen hebben hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je dan evengoed nog plezier aan die wedstrijden? Bv die bal proberen te dwingen........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |