abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22598386
mijn topic, wat doe je?!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:40:21 #52
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_22598419
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:38 schreef Jolan het volgende:
mijn topic, wat doe je?!
Rustig man, dit is gewoon de tweede pagina. Je topic is er nog steeds. .
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_22598476
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:40 schreef Sai het volgende:

[..]

Rustig man, dit is gewoon de tweede pagina. Je topic is er nog steeds. .
Ik heb die pagina's niet ingesteld.
Bij mij is het één grote lap tekst. Ik bedoel meer van: die kick: waarom?!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:53:52 #54
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_22598753
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:42 schreef Jolan het volgende:

[..]

Ik heb die pagina's niet ingesteld.
Bij mij is het één grote lap tekst. Ik bedoel meer van: die kick: waarom?!
Iemand jatte je tekst zonder te betalen voor een werkstuk, maar wou je wel even op de hoogte stellen.

En ga eens Before Sunrise en Before Sunset kijken, zodat je weer een reden hebt in je 'favoriete forum' te posten.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_22609477
MEesterlijk, als ik nog is tijd over heb ligt het een week later in de koelkast.
Voel je hem?
pi_22612441
Hey Jolan, is het smerig spul of niet, om te eten, of kun je het ongemerkt door iemands vreten heenroeren
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_22672356
Hey ppl, heeft iemand dit al geprobeert? ik heb namelijk niet echt zin er te laat achter te komen dat Jolan eigenlijk een anarchistje is die iedereen hier op FOK probeert te vermoorden DMV dit soort topics
I think, therefore I am.... confused....
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:59:10 #58
97673 muurjunky
Lupus victor
pi_22679093
Het topic met mijn eerste post
De wandelende spelvaut
pi_22679270
What happend to the good old times of regular spacecake met slagroom???
pi_22679705
wat een ziek topic zeg. zaden in wasbenzine weken...enz.
Onbegrijpelijk dat dit topic niet meteen weggeflikkerd is, en de zieke auteur een ban voor
het leven aan z'n broek heeft.
Hoe kun je toestaan dat er recepten voor drugs op een forum worden neergepleurd?

ik hou wel van een joint, en heb ooit een paar keer wat pillen op en wat gesnoven, maar om daar nou te koop mee gaan lopen, en andere mensen mee gaan confronteren? nee!
Ik vind dat je best over drugs mag praten, maar om nou recepten op een forum te plaatsen vind ik wel erg ver gaan.
Ik vraag me af of dit dan ook niet zwaar strafbaar is.
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:35:29 #61
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22679789
^ Huilie.
pi_22680601
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:31 schreef retep1 het volgende:
wat een ziek topic zeg. zaden in wasbenzine weken...enz.
Onbegrijpelijk dat dit topic niet meteen weggeflikkerd is, en de zieke auteur een ban voor
het leven aan z'n broek heeft.
Hoe kun je toestaan dat er recepten voor drugs op een forum worden neergepleurd?

ik hou wel van een joint, en heb ooit een paar keer wat pillen op en wat gesnoven, maar om daar nou te koop mee gaan lopen, en andere mensen mee gaan confronteren? nee!
Ik vind dat je best over drugs mag praten, maar om nou recepten op een forum te plaatsen vind ik wel erg ver gaan.
Ik vraag me af of dit dan ook niet zwaar strafbaar is.
klik
pi_22711990
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:18 schreef mcDavid het volgende:

[..]

klik

tvp..
Nu met transparante user-icon!
pi_22713959
What's next Nico "klussen met XTC" ?
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 00:05:01 #65
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_22714117
is er al iemand die dit geprobeerd heeft?
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_22814540
Jeetje wat erg! Het gaat hier om LSA en niet om LSD. Voor LSA werkt deze extractie ongetwijfeld, hoewel 150 zaadjes mijns inziens veeel te weinig is voor 8x, misschien net genoeg voor 1x. LSD zul je natuurlijk niet krijgen op deze manier.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:06:11 #67
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_22814576
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:12 schreef Jolan het volgende:
Zolang het maar niet gedenaturalidingesd is, zoals medicinale ontsmettingsbla.
is dat erg belangrijk?dat was, op bier na, het enige wat ik in huis had .
pi_22814586
tvp

sl ervaringen van mensen die dit hebben geprobeerd?
pi_22814669
hoe tha fack kom je op zo een idee??? zat je weer te spacen jongen
pi_23704160
Ff schopje, heeft iemand dit nu al geprobeerd?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_23704481
Iemand geprobeerd? Dit is niets nieuws onder de zon hoor. Zoals al eerder opgemerkt gaat het niet om LSD trouwens.

De mensen die anderen stiekempjes LSA (of dit soort dingen in het algemeen) willen voeren verdienen echt een pak slaag. Wat ben je dan een klepperdomme knakker! Dit soort drugs, maar imho drugs in het algemeen, moet je bewust en verstandig mee omgaan. Iemand die ongewenst wordt geconfronteerd met dit soort trips weet niet wat hem overkomt... Zeker als die gene nog nooit LSA heeft gedaan; paniek lijkt me een logisch gevolg.

Dom dus. Ga elkaar Breezers voeren ofzo
pi_23705780
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:15 schreef arbz het volgende:
Iemand geprobeerd? Dit is niets nieuws onder de zon hoor. Zoals al eerder opgemerkt gaat het niet om LSD trouwens.

De mensen die anderen stiekempjes LSA (of dit soort dingen in het algemeen) willen voeren verdienen echt een pak slaag. Wat ben je dan een klepperdomme knakker! Dit soort drugs, maar imho drugs in het algemeen, moet je bewust en verstandig mee omgaan. Iemand die ongewenst wordt geconfronteerd met dit soort trips weet niet wat hem overkomt... Zeker als die gene nog nooit LSA heeft gedaan; paniek lijkt me een logisch gevolg.

Dom dus. Ga elkaar Breezers voeren ofzo

Dat laatste komt een beetje kleinerend over...
Het is toch je eigen keus of je dit wilt gaan gebruiken?

Ik weet dat het om LSA gaat. Ik heb niet de intentie om het iemand op te dringen.
Ik vraag me alleen af of iemand het nu al geprobeerd heeft en zijn ervaringen wil delen...

Ik zie mezelf trouwens als zeer verantwoorde drugsgebruiker...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_23705877
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:30 schreef jaapgvk het volgende:

[..]

Dat laatste komt een beetje kleinerend over...
Het is toch je eigen keus of je dit wilt gaan gebruiken?

Ik weet dat het om LSA gaat. Ik heb niet de intentie om het iemand op te dringen.
Ik vraag me alleen af of iemand het nu al geprobeerd heeft en zijn ervaringen wil delen...

Ik zie mezelf trouwens als zeer verantwoorde drugsgebruiker...

hij had 't over die randdebielen die 't aan onder meer hun broer wilde voeren, ongemerkt
pi_23705998
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:39 schreef erikkll het volgende:

[..]

hij had 't over die randdebielen die 't aan onder meer hun broer wilde voeren, ongemerkt

Zo goed had ik het topic niet doorgelezen. Ik dacht dat ie het over Jolan had die het aan andere mensen op zou dringen...
pi_23706218
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:15 schreef arbz het volgende:

Kommaneuker.
Din jävla kuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')