Alsof je de koran in je bilnaad houdtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens ooit zien lopen, miskraam.
Je hebt me niet eens ooit zien lopen, pisnicht.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof je de koran in je bilnaad houdt
Turken, Marokkanen, het is mij om het even hoor. Ik hoef ze toch niet in de ogen te kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:56 schreef Sidekick het volgende:
Jij wil meedoen, geef het maar toe, ik zie het aan je pretoogjes.
Lopen kan je het niet noemen idd, waggelen is een beter woordquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens ooit zien lopen, pisnicht.
Heb je het nu over je vader want mij heb je nooit zien lopen. Kennelijk dringt dat erg langzaam door tot je lelijke pedokop.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Lopen kan je het niet noemen idd, waggelen is een beter woord
Ik weet het al, je hebt gewoon nog nooit een beurt gehad. Ik stuur wel een bossche bol op je af.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je het nu over je vader want mij heb je nooit zien lopen. Kennelijk dringt dat erg langzaam door tot je lelijke pedokop.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het al, je hebt gewoon nog nooit een beurt gehad. Ik stuur wel een bossche bol op je af.
Nee - je bent eenzaamquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar nee dank je, ik ben geen bruinwerker en ook geen pedo.
Nee hoor, maar toch fijn dat je je druk maakt over mij hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee - je bent eenzaam![]()
Gekke Dora en CMT ook....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hallo, dit is ONZ, en niet POL, die is de straat oversteken, rechts en dan de 4e straat links.
Dank je ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een weird topic...
Nou SCH, gefeliciteerd met alles ofzo
laat ze een poepje ruiken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je ofzo
prrrrrrrrrrrrtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
laat ze een poepje ruiken zou ik zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |