alsof hij voor t eerst met een bal moet oefenen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij heeft een aantal maanden niet echt gespeeld geloof ik? En heeft alleen maar op conditie getraint en niet op 'balcontact' vandaar dat Advocaat hem niet opstelde gister.
Dat zei die toch?
Uhm... hij mag dan wel aan z'n ballen geopereerd te zijn, maar een wijf is onze Robben niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef Roscoo het volgende:
Arjen is een beetje in de war. Zoals veel mensen al wisten is Arjen een meisje in het lichaam van een jongetje. Nu begint Arjen dat zelf ook door te krijgen en daarvan is ie een beetje in de war. Geeft niks hoor Arjen, er zijn zoveel mensen die dat hebben. Je moet er gewoon eerlijk voor uit komen dan accepteert men dat gewoon.
Al was ie een samoaanse travestiet met een kokosrokje en een tros bananen op zijn kop, alles beter dan dat opgegraven lijk van een Zendenquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Uhm... hij mag dan wel aan z'n ballen geopereerd te zijn, maar een wijf is onze Robben niet.
simpele vraagquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:54 schreef kamagurka het volgende:
Toen ik gister die opstelling zag, schreeuwde ik al meteen *KUTopstelling!!*
Ik kan d'r echt niet meer bij bij die halve gare advocaat (welke topteams heeft HIJ eigenlijk verdomme ooit gecoached?)
In hun fameuze 0-0 tijd zeker?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:55 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
simpele vraag
PSV
inkoppertje
Hou toch op met overmars, komt geen tegenstander meer voorbij.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:18 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kies toch nog liever voor Overmars dan voor Robben.
Combinatie van beiden is eigenlijk het beste. de ene de eerste helft die rechtsback van de tegenstander kapot spelen. En dan 2e helft in de 65e minuut ofzo de ander erin gooien![]()
Pffff wat een onzin, overmars komt al 2 tot 3 jaar nauwelijks ze man voorbij, ik vind overmars gerust een aardige speler, maar dan voor de half, meer controllerend, voordeel van Robben is dat hij zowel hard op snelheid de diepte in kan, maar bijvoorbeeld ook naar binnen kan gaan, of via beweging om de verdediger heen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:48 schreef PLAE@ het volgende:
sommige mensen hebben geen eigen mening lijkt t wel. Die vangen vaag wat op en dan komt Overmars geen man meer voorbij opeens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |