Ik ben blij dat Spanje punten heeft laten liggen tegen Griekenlandquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:14 schreef Spideyman het volgende:
Grieken zijn geen haar beter.
Des te zuidelijker de Europeaan, des te harder stelt men zich aan.![]()
![]()
Deze wedstrijd waren de Spanjaarden nog aardig correct. Morientes werd uit de wedstrijd geschopt door zo'n kut-Griek, maar hield de wedstrijd niet lang op. Itt tot de andere partij, ik heb me zelden zo geërgerd aan een team. Aan de ene kant de tegenpartij wel proberen verrot te schoppen, aan de andere kant bij elk zuchtje wind spontaan naar de knieën grijpen alsof het onderbeen geämputeerd is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:21 schreef J_CDA het volgende:
Nee die Spanjaarden en Portugezen dan. Die donderen op de grond alleen al als je naar ze blaast. Vooral die kut Figo
het is toch dr.smegma??quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:15 schreef mat_herben het volgende:
nu krijg je Dr.Daggla op je dak
Dan nog.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik twijfel of dit topic er was geweest als Spanje gewonnen had...
Huillie,quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan nog.
Als Morientes niet de wedstrijd uit geschopt zou zijn, dan wellicht niet.
1-1.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef Aurelium het volgende:
Luiheid --> wat was de uitslag?
Niet als er al genoeg topics over zijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:26 schreef BB-King het volgende:
Griekenland is de moeite niet eens waard om een topic voor te openen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef convinced het volgende:
Die Grieken zijn klootzakken en verneuken het EK met hun gehoer.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:43 schreef ClioSporT het volgende:
Kut grieken inderdaad
Haha, Rusland is nu helemaal fucked.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef convinced het volgende:
Die Grieken zijn klootzakken en verneuken het EK met hun gehoer. Maar mijn Russische kameraden gaan ze in de fik steken zoals het hoort.
Het zijn gewoon kut-Grieken! "The dark wooden horses of the tournament", mijn aars. Het zijn jankers, jankers en nog eens karsten jankers!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:46 schreef Pearly het volgende:
Nou topic starter ... je zit écht in een moment opname in je leven dat je 'niemand' aardig vindt.
Wat hebben ze je allemaal aangedaan dat je zó reageert ?
Krijg de teringquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kut-Grieken!
Krijg de griep!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Krijg de tering
And that's a factquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef Adelante het volgende:
Griekenland
Nederland
die Grieken voetballen tenmisnte, nou jah misschien niet de kwaliteit
maar er straalt in ieder geval inzet en doorzetting van af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |