Ja dat zeg ik.... ze werden benadeeld.... Alleen zeg ik erbij dat ik denk dat ze waarschijnlijk toch wel verloren hadden... Hoewel hij hem NIET raakte.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Barca het volgende:
[..]
![]()
Heel jammer dat het 2 - 0 is geworden.
Ze werden zeker benadeeld. Hadden zeker verloren. En hij raakte 'm zeker wel!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.... ze werden benadeeld.... Alleen zeg ik erbij dat ik denk dat ze waarschijnlijk toch wel verloren hadden... Hoewel hij hem NIET raakte.
Nee hoor...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze werden zeker benadeeld. Hadden zeker verloren. En hij raakte 'm zeker wel!
Wat jij wil ... hij raakte 'm WEL!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor...
kneusquote:Op donderdag 17 juni 2004 07:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat jij wil ... hij raakte 'm WEL!!
jij bent wel degelijk blind, denk wel als ze vanuit alle hoeken tonen dat hij de bal niet raakt dan zal hij hem niet raken zeker... Lees mijn post eens, op Sporza(Belgie) toonden ze de fase vanuit alle mogelijk hoeken, en bij de reverse angle was het echt duidelijk dat hij de bal niet raakte !! er zat zeker nog 3-4cm tussen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij raakte 'm wel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |