Omdat de teams van iedereen zoals zaterdag ochtend nog worden teruggezet, dit ivm de problemen die er geweest zijn afgelopen week.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:16 schreef ChatGirl het volgende:
waarom kan ik nu niet mijn team veranderen?
Het hele team is gediskwalificeerd. Als je dus iets van een van beide teams had, kreeg je een boete van 50 punten. Het maakt niet uit waardoor het team is gediskwalificeerd, of dit nu de coureur, het chasis of de motor is, er wordt een eenmalige penalty van 50 punten uitgedeeld.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
ja prima, maar waarom dan nog eens extra 50 punten in mindering op de motor? dat slaat gewoon nergens op
De regels zijn niet gaar alleen onduidelijk, morgen zal ik verduidelijken. Men kan vanaf nu ook weer wisselen, iedereen wordt hier morgen nog per mail van op de hoogte gesteldquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:32 schreef JPM01 het volgende:
ik vind dit gewoon vaag, de toyota motor deed niks verkeerd tis alleen chassis
die regels worden een beetje erg gaar![]()
remmen behoren tot chassis dus is het logisch dat je die -50 aftrek geeft niet motor of coureursquote:Op donderdag 17 juni 2004 02:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De regels zijn niet gaar alleen onduidelijk, morgen zal ik verduidelijken. Men kan vanaf nu ook weer wisselen, iedereen wordt hier morgen nog per mail van op de hoogte gesteld
Diskwalificatie geldt voor het HELE team, dus alle onderdelen (behalve de banden) hebben er last van. Alles wordt daarom met -50 bestraft.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
remmen behoren tot chassis dus is het logisch dat je die -50 aftrek geeft niet motor of coureurs
dat is gewoon gaar![]()
Ja, inmiddels welquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:49 schreef paultje- het volgende:
kan ik al weer wisselen?
zonder banden kan een auto ook niet rijden dus, het is en blijft onzin en simpel zeggen dat het gehele team is gedisqualificeerd blijft nergens op slaan, ze zijn gedisqualificeerd op de remmen, niet op de motor. Maar goed jullie staan in je recht, zal best een goed gevoel geven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:53 schreef ToBe het volgende:
[..]
Diskwalificatie geldt voor het HELE team, dus alle onderdelen (behalve de banden) hebben er last van. Alles wordt daarom met -50 bestraft.
Ik word er echt enorm opgewonden van, dat mensen het er niet mee eens zijn en ik heb ook voornamelijk voorgestemd om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen het er niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:12 schreef Re het volgende:
[..]
zonder banden kan een auto ook niet rijden dus, het is en blijft onzin en simpel zeggen dat het gehele team is gedisqualificeerd blijft nergens op slaan, ze zijn gedisqualificeerd op de remmen, niet op de motor. Maar goed jullie staan in je recht, zal best een goed gevoel geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |