check je mailquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, toch nog serieuze biedingen
mail even (marktplaats AT dunno PUNT nl) of msn me (dunno2000 AT hotmail PUNT com) dan hebben we het erover
Nee! niet op slot gooien, hij heeft zo lang aan dat verhaal gezetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:29 schreef Solomon het volgende:
Richtprijs, de volgende keer dat je de richtprijs vergeet gooi ik het topic op slot. Het gebeurt je namelijk wel erg vaak dat je de richtprijs vergeet.
figuurquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef dr.dunno het volgende:
lees de spelregels in de openingspost nog eens na, 50% boden zijn niet acceptabel
[..]
nopedaar heb je niet eens een fatsoenlijke 9600pro voor man
succes met elders zoeken!![]()
yep, de 903 ja... het oudere model officieel, maar deze (heel erg recent, 3 weken oud [doet niets af aan 3 jaar on-site garantie, start nl. pas bij factuurdatum]) heeft dezelfde moederbord revisie als de 904 en is verder ook identiek, zo heeft een IIyama medewerker mij vertrouwelijk toegefluisterdquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef DiMacho het volgende:
Die IIyama is dat deze: http://www.iiyama.nl/1024x768/files/MM904UT.pdf ??
Dan heb ik ook wel interesse....
Anders ga je toch gewoon ergens anders je spullen verkopen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:22 schreef dr.dunno het volgende:
ja sorry ik vind die richtprijzenhandel niet nodig als ik zeg dat het om nieuwe artikelen gaat die niet heel ver (ik noem zelfs percentage) onder de gangbare prijzen worden verkocht en voor de andere zooi zeg ik dat het voor prikkie kan; da's toch al duidelijk genoeg?
anders overweeg het even als een policy-wijziging ofzo, waarin specifiek 1-euro-boden voor artikelen waarvan je redelijkerwijs kan verwachten dat ze niet zo weinig moeten opbrengen worden verboden; ik snap niet dat de aanbieders het moeten bekopen omdat sommige fokkers het voor de rest zo nodig moeten verpesten
en trouwens, zo vaak gooi ik hier niet een topic neer
Precies wat ElisaB zegt dus. Het punt is nu wel duidelijk, en hoef niet meer herhaalt te worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zonder richtprijzen ga ik niet bieden. Ik meen het serieus: er zitten dingen bij die ik echt heel interessant vind, maar ik wil een clue hebben wat je er voor hoopt te krijgen. Temeer daar je onderhandelingen en biedingen liefst via de email afhandelt en niet in dit topic.
Verder stoort het me dat je maar even een hele waslijst aan eigen spelregels introduceert, terwijl V&A ook gewoon een hele duidelijke eigen FAQ heeft. Ik woon dicht genoeg bij je in de buurt (Ehv) om iets te komen bekijken en halen. Als ik van jou echter geen richtprijzen krijg krijg je van mij geen biedingen. Je mag best een beetje moeite doen als je van dat spul af wil.
http://www.iiyama.nl/1024(...)crt.php?monitorid=33quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:21 schreef J_CDA het volgende:
Is die IIyama 19" d'tron monitor 1880x1440 [nieuw in doos en 3 jaar on-site garantie] er nog?
Graag het volledige typenummer AUB
hetzelfde geld voor mijquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Toch zou ik graag een richtprijsje van je horen voor 1 reepje 512 MB samsung 2700
IIyama 19" d'tron monitor 1880x1440 [nieuw in doos en 3 jaar on-site garantie]quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Toch zou ik graag een richtprijsje van je horen voor 1 reepje 512 MB samsung 2700
Als je mail kan lezen kan je ook Fok!ken. Ik hoef geen richtprijzen meer, de deal gaat niet door wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
sorry mensen ik heb het echt vreselijk druk gehad afgelopen dagen en moet nu ook weer weg; ik zal morgen trachten al jullie vragen te beantwoorden, niet te vergeten ook alle mailtjes
als je niet kunt wachten, mail me op dunno AT dunno PUNT nl ; die mail zie ik binnenkomen als ik in de buurt van een pc ben, fokken heb ik helaas geen tijd voor gehad
jullie horen nog van me!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:39 schreef dr.dunno het volgende:
sorry mensen ik heb het echt vreselijk druk gehad afgelopen dagen en moet nu ook weer weg; ik zal morgen trachten al jullie vragen te beantwoorden, niet te vergeten ook alle mailtjes
als je niet kunt wachten, mail me op dunno AT dunno PUNT nl ; die mail zie ik binnenkomen als ik in de buurt van een pc ben, fokken heb ik helaas geen tijd voor gehad
jullie horen nog van me!
Oftewel: de regels gelden ook gewoon voor jou. Je mag mailen als je besluit alsnog gewoon richtprijzen te vermelden, dan gooien we je topic weer open.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:12 schreef ElisaB het volgende:
Richtprijzen vermelden, anders gaat je topic gewoon hartstikke dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |