danquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer als jou
jijquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Skv het volgende:
[..]
dan
Verneuk mijn topic eens niet zo, opschepperquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zet maar eens een reactie op de FP![]()
En pas op hoor! Maandag zet ik echt gruwelijke herrie op als jij naar de radio luistert MOEHAHAHAHAHAHAHA
ik denk meer alsof een onbekende gozer mij wilt hebben in de treinquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Aurelium het volgende:
Elke keer als ik jou weer zie wijzen op dat plaatje van je moet ik weer denken aan dat broodje bapao ofzo
Ach ja, dat was er ook nog.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Aurelium het volgende:
Elke keer als ik jou weer zie wijzen op dat plaatje van je moet ik weer denken aan dat broodje bapao ofzo
Huiliequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ban!
Met nadruk op GING.... SLOTJE!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:57 schreef Skv het volgende:
Ik kan tenminste zeggen dat het ergens over ging.
het is weer geluktquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:05 schreef Skv het volgende:
Wat maakt het jou trouwens uit of dit topic open of dicht is?
JEZUS, man jij bent echt te makkelijk..... bij sommige mensen kan het leuk zijn om ze te fucken, maar bij jou is het TE makkelijk, je hapt op alles wat ik schrijf...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:17 schreef Skv het volgende:
Foto?
waar heb jíj het nou weer over?
Mn usericon?
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT OERLELIJKquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef Skv het volgende:
Waarom zeikt iedereen mij altijd af in mijn topics?
Ze zijn altijd leuk totdat er een stel stoere nerds () aankomen om alles te verneuken en op mij te gaan zeiken.
Terwijl ze zelf geeneens het lef hebben om een foto van zichzelf op internet te zetten, tsjah anderen afzeiken is makkelijk zolang je zelf anoniem bent he
Ach waarom trek ik me dr ook wat van aan![]()
Krijg maar gewoon een leven allemaal
nu niet direct een slotje![]()
Misschien maar beter ook dat je het niet snapt. Misschien zul je dan ook nooit snappen waarom je zoveel gezeik krijgt op je topics. Misschien niet, maar misschien ook wel. Als je dit niet snapt, snap ik niet hoe je 5VWO hebt kunnen bereiken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:30 schreef Skv het volgende:
Maar waar de fok ouwehoer jij nou de hele tijd overvolg er echt nix van
op Havo2 klinkt dat nog stoer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef mast3r het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ BENT ECHT OERLELIJK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |