Heeej doe de hele uitzending eens posten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef BuBbliN het volgende:
[afbeelding]
naja... als het niet tegen de regelement in is.. om de gevraagde foto iets te wijzigen vind ik wieldoppen ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef postman het volgende:
ja maar wij hebben wieldoppen
GEEN DISCOVERYquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heeej doe de hele uitzending eens posten!
Dat is volgens mij mijn favoriete programma (scrapheap) hoewel ik de personen die er zitten niet herken
En dat smerige K*T UPC heeft alweer hele tijd geleden besloten dat Discovery uit het pakket moest
ruilen, ik heb hem wel, kijk er nooit naar (zgan dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
GEEN DISCOVERYdat is zo'n beetje het belangrijkste kanaal in het pakket
wij hebben geen Eurosport meer, dat is óók triester dan triest
okeej, 2 glazen cola gevult tot aan t randje danquote:Op woensdag 17 november 2004 00:32 schreef Bowiefan het volgende:
Het is hier geen kroegdoe ff een normale opdracht zeg
[..]
ruilen, ik heb hem wel, kijk er nooit naar (zgan dus)
Cool! Maar doet je magnetron nog normaal? Ik had iig gelezen dat er dan wel vrij giftige keuren vanaf zouden komen. Heb je er toevallig ook een filmpje van gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:20 schreef IM_Barney het volgende:
Kom op, zo moeilijk is het toch niet?
Gewoon zo:
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |