heb je totti ook in je poulequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:59 schreef JohnDDD het volgende:
Als Rijkaard Völler bespuugt, is dat geschiedenis, passie. Maar als Totti het doet is het gewoon een klootzak. Ik zeg dit niet om de hypocrisie aan te duiden, ik vind het echt zo. Ik vind harde overtredingen en spugen en slaan onder sommige omstandigheden lekker en mooi maar Totti is alles wat ik haat aan voetbal!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:05 schreef Spideyman het volgende:
Wie zou de nieuwe nummer 10 van Italie worden?
Ik gok op Cassano.
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is.. En Totti spuugt een onschuldige Deen onder en trapt een andere Deen bijna van zijn broodwinning af. Völler daarentegen was een irritante eikel die wel speeksel voor zn haar kon gebruikenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:31 schreef BramK het volgende:
toen Rijkaard spuugde naar Voller noemden jullie hem waarsch geen klootzak, hoerezoon,.... Maar omdat het totti is, ho maar ! Hypocrisie noemen ze dat
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef My_Way het volgende:
[..]
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is.. En Totti spuugt een onschuldige Deen onder en trapt een andere Deen bijna van zijn broodwinning af. Völler daarentegen was een irritante eikel die wel speeksel voor zn haar kon gebruiken![]()
Of ze scheren hem gewoon kaal!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef Letterman het volgende:
Maargoed ik vind dat hij een alternatieve straf verdien. bijvoorbeeld dat nu alle deense speler 3 x mogen roggelen op Tottie.![]()
ben je helemaal gek ofzo, je gaat Totti toch niet kaalscheren!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of ze scheren hem gewoon kaal!
wat een argumentquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef My_Way het volgende:
[..]
Omdat Rijkaard tof was en Totti een hoerenzoon is..
Hij had op basis van die doodschop al geschorst moeten worden. Beter argument?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:50 schreef BramK het volgende:
[..]
wat een argument![]()
heeft ie geel voor gekregen, das een arbitrale beslissing, kan ie dus niet voor geschorst wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij had op basis van die doodschop al geschorst moeten worden. Beter argument?
John v.d. Brom heeft ook ooit 7 wedstrijden gekregen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:49 schreef BobRooney het volgende:
wel weinig 4 wedstrijden....ik kan me herinneren dat iemand 8 wedstrijden kreeg, ben alleen zijn naam kwijt...was in de CL
Ken je de term gerechtigheid?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:57 schreef BramK het volgende:
[..]
heeft ie geel voor gekregen, das een arbitrale beslissing, kan ie dus niet voor geschorst worden
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:49 schreef ShaoliN het volgende:
Dus hij komt totaal niet meer te spelen op het EK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |