dat staat er ook in dat artikel,dat totti training heeft gekregen van Rijkaard....maar dan wel niet voetbaltraining maar een spuugtrainingquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:24 schreef Xlarge het volgende:
doet me denken aan Rijkaard en Voller
Nope.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
wach ff...is het niet die Deen, die Totti in het gezicht spuugt?
Leuk taaltje dat Deensquote:Tottis snotter
eej man!...doe normaal ofz ohe!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef My_Way het volgende:
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden!
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden en dat ie naar de kapper gaat!quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
eej man!...doe normaal ofz ohe!
jonge jonge jonge
dat slaat weer nergens op!
je kan op z'n minst hopen dat ie naar de kapper gaat met dat kapsel van hem! jonge jonge jonge
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef My_Way het volgende:
[..]
Je zou hem toch ondanks alle consequenties helemaal het stadion uitrammen als Deen? Totti: een vies vuil Italiaantje met een lelijke rotbek. Ik hoop dat ie rot in hell en zn familie uitgemoord zal worden en dat ie naar de kapper gaat!
Zo goed dan ?!![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:45 schreef My_Way het volgende:
Dan gaf ik hem een biertje![]()
'Wij Nederlanders' zouden nooit een Duitser in het gezicht spugenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:41 schreef Azzuri het volgende:
Ik zou jullie willen horen wanneer gisteravond een speler van het Nederlands elftal een Duitser in zijn gezicht gespuugd zou hebben.
Inderdaad zeker zo'n aardig iemand als Frank Rijkaard om maar iemand te noemenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:26 schreef Werewolf het volgende:
[..]
'Wij Nederlanders' zouden nooit een Duitser in het gezicht spugen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |