helemaal mee eenschquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Totti is nou alweer de schlemiel van 't toernooi.
Wat een verliezer is dat zeg. In alle opzichten.
Inderdaad,dat gaan we nog horenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
wach ff...is het niet die Deen, die Totti in het gezicht spuugt?
Ze spugen over naar elkaar, nieuw spelletje...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef BobRooney het volgende:
wach ff...is het niet die Deen, die Totti in het gezicht spuugt?
Doe ff normaal zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:20 schreef BobRooney het volgende:
GODVERDOMME, vieze KUT tering!! KLOTE TOTTI je kost me punten...VUILE HOERENZOON!!
http://www.bondtegenhetvloeken.nl/vrijwilligers.php#meedoenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg
Er is maar één iemand die normaal moet doen en zijn naam rijmt op Tottiquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg
Voor die overtreding kan ie niet geschorst worden, omdat ie daarvoor al geel heeft gekregen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ongelooflijke teringlijer is het ook. ik vind het al een misselijke speler, maar om dit soort dingen kots ik echt.
minimaal 3 wedstrijden voor dit, en dan nog voor die aanval op de benen van die deen een stuk of 2à 3
Menotti? Eros Ramazotti? Carlo Ancelotti?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die normaal moet doen en zijn naam rijmt op Totti
Duo Penotti...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er is maar één iemand die normaal moet doen en zijn naam rijmt op Totti
2 kleuren in een pottie ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Menotti? Eros Ramazotti? Carlo Ancelotti?
rotti ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Xlarge het volgende:
[..]
2 kleuren in een pottie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |