Was geen goal. Voorlangsquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef pooier het volgende:
Vooral die eerste foto is mooi (de goal dan)
Zie boven? Of moet ik ook nog bellen, bestellen en afrekenen voor je? (dan verdwijnt het wel tussen me eigen tenue'squote:Op woensdag 16 juni 2004 16:41 schreef BMWM3 het volgende:
Maar nu even ontopic aub. Wilt iemand aub voor me meezoeken!
Als je wilt zoeken voor me en me op de hoogte wil houden, dat is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Zie boven? Of moet ik ook nog bellen, bestellen en afrekenen voor je? (dan verdwijnt het wel tussen me eigen tenue's)
Maar ik kom bijna nooit in de Amsterdam ArenA (zeg mar nooit)quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:56 schreef The_Masterer het volgende:
Bij de Ajax shop bij Arena hangen gewoon die Keepershirts enzo. De laatste keer dat ik er was is een week of 6 terug in ieder geval wel.
Nee nog niet. Waar kan ik dan terecht?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:52 schreef Desiderius het volgende:
je hebt toch ook van die postorderbedrijven in eredivisieshirts enzo?
Daar al eens naar gezocht?
Die heb ik gisteren binnengekregen. Maar daar staat niets van keepers inquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb van de week de catalogus 2004/2005 van ajax binnengekregen. Als ik t niet vergeet scan ik t morgen ff voor je in.
edit: ik zie nu net dat er helemaal geen keepersoutfit in staat. Dan zal je toch zelf ff naar de fanshop in de arena moeten![]()
Doe ik morgen welquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:45 schreef PLAE@ het volgende:
bel de fanshop ff
Even serieus mensenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:06 schreef Ender_W het volgende:
jammer dat ze een btje prijzig zijn voor het amateurniveauen om te zeggen dat ze lang mee gaan
Maar ze spelen geweldig
![]()
Ik moet morgen al keepenquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:23 schreef Ender_W het volgende:
waarom?? het belangrijke werk is al voorbij.
Intersport ofzo??quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik moet morgen al keepen![]()
Niets te verkrijgen.. Ze hebben de oude collectie (2002-2003) niet meer... Ze moeten wachten op de nieuwe voorraad (2003-2004)quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Intersport ofzo??
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:25 schreef Desiderius het volgende:
Dan moet je moeder maar even achter de naaimachine er zit niets anders op
Maar ik vind het nou net zo mooi!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:56 schreef PLAE@ het volgende:
Dan geen ajax outfit. En koop je wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |