Was geen goal. Voorlangsquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef pooier het volgende:
Vooral die eerste foto is mooi (de goal dan)
Zie boven? Of moet ik ook nog bellen, bestellen en afrekenen voor je? (dan verdwijnt het wel tussen me eigen tenue'squote:Op woensdag 16 juni 2004 16:41 schreef BMWM3 het volgende:
Maar nu even ontopic aub. Wilt iemand aub voor me meezoeken!
Als je wilt zoeken voor me en me op de hoogte wil houden, dat is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:47 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Zie boven? Of moet ik ook nog bellen, bestellen en afrekenen voor je? (dan verdwijnt het wel tussen me eigen tenue's)
Maar ik kom bijna nooit in de Amsterdam ArenA (zeg mar nooit)quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:56 schreef The_Masterer het volgende:
Bij de Ajax shop bij Arena hangen gewoon die Keepershirts enzo. De laatste keer dat ik er was is een week of 6 terug in ieder geval wel.
Nee nog niet. Waar kan ik dan terecht?quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:52 schreef Desiderius het volgende:
je hebt toch ook van die postorderbedrijven in eredivisieshirts enzo?
Daar al eens naar gezocht?
Die heb ik gisteren binnengekregen. Maar daar staat niets van keepers inquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb van de week de catalogus 2004/2005 van ajax binnengekregen. Als ik t niet vergeet scan ik t morgen ff voor je in.
edit: ik zie nu net dat er helemaal geen keepersoutfit in staat. Dan zal je toch zelf ff naar de fanshop in de arena moeten![]()
Doe ik morgen welquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:45 schreef PLAE@ het volgende:
bel de fanshop ff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |