Precies, voetbal is je leven! En als we verliezen, dan slaan we gewoon alles kort en klein. Want hey, het is veel meer dan gewoon een spelletje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Mod99 het volgende:
dat is een mentaliteit voor losers
Nee!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zeg nou zelf, het is toch maar een spelletje???
Ach ja, die moeten ook een mentaliteit hebben. Anders wordt het zo saai....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Mod99 het volgende:
dat is een mentaliteit voor losers
je doet je naam eerquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Precies, voetbal is je leven! En als we verliezen, dan slaan we gewoon alles kort en klein. Want hey, het is veel meer dan gewoon een spelletje.
Een spelletje wat ongeveer 200 miljoen euro heeft gekost.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zeg nou zelf, het is toch maar een spelletje???
Ik denk niet dat dit topic nog lang open blijft eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wow, intelligente reacties! Meer, Meer!
JustHool is aanwezigquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:23 schreef Tasma het volgende:
Jikes! ik ben hier duidelijk via de frontpage in een verkeerd forum terecht gekomen...
naar mijn mening : Voetbal sux..
Dus ik vlucht nu maar snel alvorens ik hooligans tegenkom..
Oei, wegwezen hierquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:24 schreef just me het volgende:
[..]
JustHool is aanwezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |