Ja en jengelende kinderen houden je gezelschapquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
leuk hee...
Bij aldi en lidl lopen de rijen door tot aan het koelvak aan de andere kant van de winkel...
hoe gaat zoiets in zijn werk dan.. mocht ik ooit 4e zijn wil ik natuurlijk wel even weten hoe ik dat kan uitbuiten!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Doen ze wel.
Toen ik nog huisgenoten had had er 1 gratis boodschappen.
Laat ik er net voor hebben gestaan..
Ga met een berg vrienden, iedereen neemt 1 pakje kauwgom ofzo en jij sluit als 4e aan met een enorme berg boodschappen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef Farmagast het volgende:
[..]
hoe gaat zoiets in zijn werk dan.. mocht ik ooit 4e zijn wil ik natuurlijk wel even weten hoe ik dat kan uitbuiten!!![]()
Ik ben nooit in een Nederlandse Aldi geweest, maar de Oostenrijkse Aldi is helemaal niet goedkoper dan het huismerk van één van de grootste supermarktketens die wrs met de Edah of C1000 te vergelijken is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja en jengelende kinderen houden je gezelschapgadver, ik haat de Aldi, maar ja, ik ben maar een arme student, dus ik moet wel
Wat de kassarij betreft, mag je bij de AH als service halverwege de winkel aansluiten. En nog steeds is de AH 10% duurder dan de Jumbo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:01 schreef Farmagast het volgende:
en hadden ze ook ooit niet zo'n actie bij de AH.. of was dat alleen '4 in de rij -> kassa erbij' ??
Waarom zijn er geen Jumbo's in Amsterdam. Hier heb je alleen Dirken, maar daar is het ook altijd veel te druk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef csar het volgende:
[..]
Wat de kassarij betreft, mag je bij de AH als service halverwege de winkel aansluiten. En nog steeds is de AH 10% duurder dan de Jumbo.
Alleen als alle kassa's gebruikt worden telt het, dus je had ze sowiso nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef beestjuh het volgende:
Ik stond 5e in de rij bij de Jumbo. Dus ik riep al, heej, gratis boodschappen
. Wat doet die doos achter de kassa
. Ze roept "Kassa erbij, asjeblieft!"
. En ik kreeg dus geen gratis boodschappen, ook al was ik de 5e
.
Tegen de tijd dat die andere kassamuts er was stonden er zelfs 7 mensen in de rij.
Dus dat bord kunnen ze net zo goed weg halen, het gebeurd toch niet.
Ik ben nu al benieuwdquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga morgen naar de Jumbo, met spitsuur. Dan neem ik 3 vrienden mee, die allemaal een pakje kauwgom kopen. Zelf laad ik 30 kratten in 6 karretjes, de boodschappen dus, en sluit ik achter ze aan.
En reken maar dat ik die kratten gratis krijg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |