waarin?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef Magneet het volgende:
er moet ook een getal in
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, tis lief, zo'n newbie
het nummer van het zoveelste deeltje moet in de titelquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar hebben jullie het over?
de titel daar moet bij de Gijsjes telkens een opvolgend getal inquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Nou, de titel van een Gijsjestopic bestaat uit een nummer, en een subtitelquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Mag ik nu dan die ELO cheat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik waardeer dat jullie me alles leren!! ben er erg emotioneel onder![]()
nu dan neuken??quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
mooi, des te slechter speel je vanavond. Kan ik je eindelijk eens een keer neerknallenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
He dat wilde ik net ook gaan posten. Zo schiet het niet op en zo heb je er 4 op een dagquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Tigress74 het volgende:
Tandjes wat gaat het hard vandaag !!
ben je een gever of een ontvanger?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nu dan neuken??![]()
Zeus.... dit is Magneet...... zijn posts zijn vaak niet te lezen en al helemaal niet te volgen......quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Magneet het volgende:
huilie![]()
maar wel een huillie die niet bang is
een keer slaan is geven bij hem twee keer is nemenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben je een gever of een ontvanger?
ja sorry cuntquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Zeus.... dit is Magneet...... zijn posts zijn vaak niet te lezen en al helemaal niet te volgen......
maar verder is het een geschikte peer![]()
Magneet: quote ofzo![]()
Ja het is hollen of stilstaan...lijkt het werk hier welquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
He dat wilde ik net ook gaan posten. Zo schiet het niet op en zo heb je er 4 op een dag
Is Sjo gaan roken?
ik heb geen rs3 ( nog niet ) ga ik denk ik morgen halenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb je nog nooit online gezien magneet
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb geen rs3 ( nog niet ) ga ik denk ik morgen halen
NU PAS!!!! en deel 2 komt alweer bijna uit. maar beter te laat dan nooitquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb geen rs3 ( nog niet ) ga ik denk ik morgen halen
Lief hequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:10 schreef Tigress74 het volgende:
Slurfer en Sjoo zijn er weer...met koffie
Zelfkennis.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef Magneet het volgende:
ja sorry cunten idd als je van mij iets niet snapt gewoon
doen dan leg ik wel uit. Na een keer of zes snap je het dan wel
En dat in een dagquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Tering.... Zeus opent al topics![]()
en heeft een ondertitel en een sig
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ff een peukie gepakt...
Ik heb gerookt
heel simpel, ik heb max 1 spel per maand gezegd ook al zit ik daar al overheen ik moet qua geld oppassen en wil ook nog games kopen die ik zelf graag wil spelen single player.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
NU PAS!!!! en deel 2 komt alweer bijna uit. maar beter te laat dan nooit![]()
wil je dan een foto van me schat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dat in een dag
Had je mij nog een mailtje gestuurd? Zoja dan doet die het niet![]()
Gijs... heb jij de nieuwe Veronica gelezen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:10 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
NU PAS!!!! en deel 2 komt alweer bijna uit. maar beter te laat dan nooit![]()
Ja Bro had onze email accounts even nodig voor het stemmen. Ik maak onze mails straks weer schatquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dat in een dag
Had je mij nog een mailtje gestuurd? Zoja dan doet die het niet![]()
Ik zie je liever in het echtquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wil je dan een foto van me schat?
Augustus ja en ik eis dat je die kooptquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
heel simpel, ik heb max 1 spel per maand gezegd ook al zit ik daar al overheen ik moet qua geld oppassen en wil ook nog games kopen die ik zelf graag wil spelen single player.
De tweede versie ga ik op zeker ook kopen als die uit is, augustus oid was het of niet?
yep,dat is me enigen concurent in nederland. hij heet rutger smithquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... heb jij de nieuwe Veronica gelezen?
Daar staat een stuk in over een Nederlandse kogelstoter die naar de OS gaat...
Jij kent die gast zeeeker!!
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Bro had onze email accounts even nodig voor het stemmen. Ik maak onze mails straks weer schatHoe hoog is mijn scoringspercentage vandaag ?
pitcher gijs..... puur eenpitcherquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben je een gever of een ontvanger?
*noteert in augustus rs3 opvolgert kopen* Mensen deze kan vast in de weblog voor die maand hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Augustus ja en ik eis dat je die koopt
vertelquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Hakkertheel gesprek op MSN gehad
aaaahhhhhhh jij gaat weer beginnen hoer!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ff een peukie gepakt...
Ik heb gerookt
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Posten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lief he![]()
Hijs eenzaamquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
vertel
Geen doodsverwensing op Fok zeus. Anders krijg je een banquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zeg maar dat die dood gaat als ik hem zie
Hoe hoog is mijn kans vanavond San?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh
Ligt eraan hoe lief je bent voor me
Gijs ...relax ,.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
zeg maar dat die dood gaat als ik hem zie
Gisteren na de sex rookte jij ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaahhhhhhh jij gaat weer beginnen hoer!!!ik wist het
![]()
En dan ga je om negatieve aandacht vragen. Nou lekker verstandig is dat dan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hijs eenzaam
Als hij in het dagelijks leven net zo subtiel is als hier op FOK!, verbaast me dat niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hijs eenzaam
hoe dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Geen doodsverwensing op Fok zeus. Anders krijg je een ban
Dus je kunt beter je post verwijderen.
Van Sjo dan zekerquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:17 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
op zijn wang hoor Quinny.....ff ter verduidelijking voordat ik klappen krijg![]()
Uit zijn kont zeker...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren na de sex rookte jij ook![]()
Editen met de middelste icon rechtsbovenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe dan?
Ook negatieve aandacht is aandacht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Quinny het volgende:
En dan ga je om negatieve aandacht vragen. Nou lekker verstandig is dat dan.
Op dit plaatje klikken in de betreffende post:quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe dan?
Ik was ontvangerquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit zijn kont zeker...
Helemaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
aaaahhhhhhh jij gaat weer beginnen hoer!!!ik wist het
![]()
Met dat icoontje met dat potloodquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoe dan?
Ga eens bouwen jijquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Helemaal niet
Nee... dat doe ik echt niet meer...
als je nou nu rainbow gaat halen kan je vanavond nog met ons gamenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef Magneet het volgende:rs3 gaat halen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef Magneet het volgende:rs3 gaat halen
Oh ... en ... is het waar wat ze over negers zeggen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was ontvanger
Whahahaha... ja... daarom alleen al..quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga eens bouwen jij![]()
Niet bepaald nee,....... ik bloedde niet eensquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ... en ... is het waar wat ze over negers zeggen?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Van Sjo dan zeker
Liefquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:22 schreef gieling het volgende:
Heb 'm wel ff een geile sms gestuurd
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dit plaatje klikken in de betreffende post: [afbeelding]
Dan kun je die post aanpassen, de tekst veranderen.
Quin, jij ook je quote aanpassen dan he
Het vervelendste was zeker dat kriebelende schaamhaar onder je neus terwijl zijn eikeltje tussen je tanden zat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet bepaald nee,....... ik bloedde niet eens
Wat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ga eens bouwen jij![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat?
Dus ik scoor echt niet meer bij je .... andere minnares zoeken?quote:
Ja wat dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus ik scoor echt niet meer bij je .... andere minnares zoeken?![]()
Noot... wat te doen morgenavond?
Hoolieequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ben ff weg.kom zo wel weer terug. mzzl gijsjes![]()
Nee, maar ik moet vroeg slapenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus ik scoor echt niet meer bij je .... andere minnares zoeken?![]()
Noot... wat te doen morgenavond?
dat was jouw sigaartje gijsss..... dat magquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gisteren na de sex rookte jij ook![]()
Nemen jullie wel een digicam mee. We willen er natuurlijk ook een beetje van genietenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet vroeg slapenBruiloft Struisvogel de dag erna he...
aaaaaaaahhhhhhhhh hoeeerrrrrrquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Helemaal niet
Nee... dat doe ik echt niet meer...
Mag ik deze week Daantje nog een keer zien?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ikzelf heb er geen, maar vriend van ons wel. Moet Kepler ff tegen hem zeggen dattie hem meeneemt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nemen jullie wel een digicam mee. We willen er natuurlijk ook een beetje van genieten
als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nemen jullie wel een digicam mee. We willen er natuurlijk ook een beetje van genieten
Ja, mij dus ook, maar dat postte ik maar niet, want dan lacht iedereen ons uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:33 schreef kepler het volgende:
belt die Gaaast mij op, alleen maar om te melden dat hij 2,5 weken vakantie heeft
de cunt
Jaaaaaaquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ikzelf heb er geen, maar vriend van ons wel. Moet Kepler ff tegen hem zeggen dattie hem meeneemt.
like you don't know thatquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh ... en ... is het waar wat ze over negers zeggen?
ey laat mij dr buitenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ikzelf heb er geen, maar vriend van ons wel. Moet Kepler ff tegen hem zeggen dattie hem meeneemt.
iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, mij dus ook, maar dat postte ik maar niet, want dan lacht iedereen ons uit
Gastquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ey laat mij dr buiten
Moest zooo lachen om die foto van jou op die Skelterquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had er net de ketting vanaf getraptquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moest zooo lachen om die foto van jou op die Skelter![]()
![]()
![]()
Komt ie:quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen probleem,...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag ik deze week Daantje nog een keer zien?
Even met hem spelen? Uit het werk even ofzo
ow jahquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GastJij moet Steef toch nog bellen, regel dat!
Die vind ons vast niet meerquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:27 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ben ff weg.kom zo wel weer terug. mzzl gijsjes![]()
Beter kom je vanavond wel gamen om je af te reagerenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
K*nker!!!!! nog 4 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
mijn leven![]()
Quinny zag het niet zeker..quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen probleem,...Zaterdag zie je hem ook
Komt ie:quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
K*nker!!!!! nog 4 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
mijn leven![]()
ja mooi..... echt wel.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beter kom je vanavond wel gamen om je af te reageren
zucht.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Komt ie:
WHOEHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHA
heeeeeee
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
WHOEHOEHOE HAHAHAHAHAHAHAHHAAA![]()
Hehe...
HAHAHAHAHHAAHAHAA
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:44 schreef Magneet het volgende:is ik weer 29,90 pleuro afgerekend voor rs3
uuhm ik poep eerlijk gezegd ook tragerquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb jij een gameshop in je plee??? tering!!! ik poep niet eens zo snel dat jij dit gedaan hebt.....
![]()
Papaquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die kuikentjes op mijn balkonZe zijn echt lief, en ze lopen ook al rond
! Ben benieuwd wanneer ze gaan vliegen. Op dit soort momenten is het echt jammer dat ik nog geen digicam had, was mooi geweest, van paren tot nest bouwen, van ei broeden tot wegvliegen, ik maak het allemaal mee op 1 m afstand
Je hebt mij nummer toch Noot? Stuur mij het nummer van Nadine is.... dan Sms ik haar ook even over Marco..quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:! Nadine gesmst
heerlijk is dat hè..... had ik op vakantie ook..... een nestje en dan de moeder die elke dag eten kwam brengen...... en op een gegeven moment vloog het zelf ....quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die kuikentjes op mijn balkonZe zijn echt lief, en ze lopen ook al rond
! Ben benieuwd wanneer ze gaan vliegen. Op dit soort momenten is het echt jammer dat ik nog geen digicam had, was mooi geweest, van paren tot nest bouwen, van ei broeden tot wegvliegen, ik maak het allemaal mee op 1 m afstand
Toch nog iets te klagen hequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:50 schreef Tigress74 het volgende:
Spare-ribs vanavondEn veel !!
Hopelijk zijn ze een beetje te eten
Snap alleen nog steeds niet waarom wij patat bij dat eten krijgen...we moeten die zooi tenslotte weer opwarmen en patat opwarmen is niet echt lekker
Mijn SMS begon ook met "BINNEEEEEEEEEEN"quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt mij nummer toch Noot? Stuur mij het nummer van Nadine is.... dan Sms ik haar ook even over Marco..
zooo 1 letter veranderd en dan is de cirkel weer rondquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt mij nummer toch Poot? Stuur mij het nummer van Nadine is.... dan Sms ik haar ook even over Marco..
Klagen is toch mijn taak hierquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Toch nog iets te klagen he![]()
In de oven opwarmen gaat prima hoor... blijft het toch nog knapperig..![]()
klopt maar dat zou ook zo zijn als ik het al net zo lang als jullie zou doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:49 schreef Chocobo het volgende:
Vanavond Live met Magneet.... Quin je mag gamen.... er gebeurd nu toch niks met mijn Elo !
Jah joh, komt helemaal goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
klopt maar dat zou ook zo zijn als ik het al net zo lang als jullie zou doen
m.a.w. jij sucked dus gewoonquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
klopt maar dat zou ook zo zijn als ik het al net zo lang als jullie zou doen
*proest*quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:58 schreef mr_Brown het volgende:ik noemde de docent net Gijs
![]()
staat ie me raar aan te kijken .....
ehhh de naam is Jan![]()
Lekker kortafquote:We zijn er
quote:Thanks Gijs
kom je nou online vanavond met rainbow?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:07 schreef Magneet het volgende:
zeuuuuuuuuuuuuuuus
ben maps aan het downen, voetbal heb ik een keer niet zo'n zin inquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kom je nou online vanavond met rainbow?
heb je het spel dan net gehaald?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben maps aan het downen, voetbal heb ik een keer niet zo'n zin in![]()
dat word straks een enkeltje door de macdrivequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
Heeeeeeeeerrrlijk..... ze hebben voor eten gezorgd hier
soep met brood en een kroketje![]()
![]()
soep: iets van goulash nog wat..... met leverstukjes![]()
brood:bruin brood..... lust ik niet
kroket: verbrand mijn bek aan dat kut ding......![]()
typhus wat heb ik toch weer heeerlijk gegeten
Hey ! Ik ben hier van het klagen hoor !!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:12 schreef mr_Brown het volgende:
Heeeeeeeeerrrlijk..... ze hebben voor eten gezorgd hier
soep met brood en een kroketje![]()
![]()
soep: iets van goulash nog wat..... met leverstukjes![]()
brood:bruin brood..... lust ik niet
kroket: verbrand mijn bek aan dat kut ding......![]()
typhus wat heb ik toch weer heeerlijk gegeten
yupquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:12 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb je het spel dan net gehaald?
cool. dan gaat er vanavond een wereld voor je open.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:21 schreef Magneet het volgende:
ik zie wel maakt me geen bal uitlaatste map is nu bijna binnen, als me kuiken thuiskotm ff eten halen en daarna gamen ofzo, mits ze geen tv hoeft te kijken
Geen vertragingen dusquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef Strolie75 het volgende:
En weer thuis!
schiet je zo wel weer 100 keer neerquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben een beetje uit mijn doen omdat we zo vriendelijk tegen Zeus doen. Mag ik hem even voor klote tering newbie uitmaken?
Sowieso moeten we oppassen, straks denken andere newbies ook dat we vriendelijk tegen ze gaan doen.
negers een nekschot geven was toch de bedoeling?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
cool. dan gaat er vanavond een wereld voor je open.
ps:de bedoeling is om die kachelpijp zo vaak je maar kan neerteschieten.![]()
20:30? Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga na GTST LIVE
Ja, tis één van de weinigen die een vriendelijk onthaal krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben een beetje uit mijn doen omdat we zo vriendelijk tegen Zeus doen. Mag ik hem even voor klote tering newbie uitmaken?
Sowieso moeten we oppassen, straks denken andere newbies ook dat we vriendelijk tegen ze gaan doen.
Ik ben normaal altijd het onvriendelijk newbie welkom comitee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
schiet je zo wel weer 100 keer neer
Bij jou is het meer een continu proces.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:26 schreef Magneet het volgende:
hey ik werd niet compleet afgezeken toen ik bij de Gijsjes kwam
juisquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar ik ben de bedenker van gijs!! en daar krijg ik mijn respect voor.
ik ben trouwens ook om 20.30 online
Jawel, maar dat had je niet doorquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:26 schreef Magneet het volgende:
hey ik werd niet compleet afgezeken toen ik bij de Gijsjes kwam
maar dat ben ik me hele leven al gewend ( jaahaa traumaquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij jou is het meer een continu proces.
tegen mij heb je ook niet lelijk gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, tis één van de weinigen die een vriendelijk onthaal krijgenZelfs ik werd niet door iedereen vriendelijk onthaald... TIGGY
Ik was bang dat je meteen huilie zou gaan doen bij het MID.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
tegen mij heb je ook niet lelijk gedaanhet was liefde op het eerste gezicht
![]()
Mijn eerste herinnering aan jou was een engequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:29 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik nou weer misdaan
![]()
Ik ben nooit zo onvriendelijk tegen newbie's ......ok ik ben geen chaootje die gelijk gaat knuffelen maar meestal bemoei ik me er gewoon niet mee..
In ieder geval ben ik niet zo erg als jullie vanmiddag zeg !!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je meteen huilie zou gaan doen bij het MID.
MIDquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was bang dat je meteen huilie zou gaan doen bij het MID.
Dat is bij iedereen die mij kent het gevalquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering aan jou was een enge
Heel veel plezier alvast bij je trouwerij, feest erna en de huwelijksreis natuurlijk ook !!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef Gaaaast het volgende:
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was MDIquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef mr_Brown het volgende:
MID![]()
weet nu nog niet wat het is
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik wil ook van die coole smileys
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef Gaaaast het volgende:
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er zijn wat codes voor die smilies..... Noot weet wel waar deze staan..... ik heb zelf geen idee....quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik wil ook van die coole smileys
thx *o*quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]= * O *
= - O -
Zonder spaties
bedanktquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoofdletter Zeus
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:34 schreef Gaaaast het volgende:
Vroeger stonden ze onder de klikbare smilies, maar sinds ze klikbaar zijn geworden niet meer. Omdat ze klikbaar zijn dus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar staan al die symbolen?
bedankt manquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger stonden ze onder de klikbare smilies, maar sinds ze klikbaar zijn geworden niet meer. Omdat ze klikbaar zijn dus.
Er zijn enkele verborgen smilies zoalsen
dus, die je nu kent. Er zijn ook nog
= o | O en
= ~ O > en :s = : s
Vast nog meer, maar ik ken ook niet alles
maar deze codes zijn nergens te vinden op fok...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger stonden ze onder de klikbare smilies, maar sinds ze klikbaar zijn geworden niet meer. Omdat ze klikbaar zijn dus.
Er zijn enkele verborgen smilies zoalsen
dus, die je nu kent. Er zijn ook nog
= o | O en
= ~ O > en :s = : s
Vast nog meer, maar ik ken ook niet alles
oh..... ik weet nl sinds een week dezequote:Op woensdag 16 juni 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, verspreid over ONZ en FB Brownie
:s moet zijn= : s )
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:46 schreef Gaaaast het volgende:
Gaan we negeren nu ik vakantie heb ?
Het enige dat ik erop kan zeggen is dat ik het je gun, maar dat is te hardquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:46 schreef Gaaaast het volgende:
Het kost moeite om medelijden te hebben met iemand die 2 weken naar Dominicaanse Republiek gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:46 schreef Gaaaast het volgende:
Voor jou geen bierquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het enige dat ik erop kan zeggen is dat ik het je gun, maar dat is te hard
12 dagenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het kost moeite om medelijden te hebben met iemand die 2 weken naar Dominicaanse Republiek gaat.
Was ik toch niet van plan te gaan drinken, ik ga Wodka Redbull drinkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:49 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Voor jou geen bier![]()
Eigen schuld, had hij maar geen cheapass studenten moeten uitnodigen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was ik toch niet van plan te gaan drinken, ik ga Wodka Redbull drinken!
Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld!
Vooral als je veel moet betalen omdat je een feestje geeft
Zo`n beetje de grootste fout in m`n levenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had hij maar geen cheapass studenten moeten uitnodigen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:01 schreef SailingAce het volgende:
Precies... ik verveemd![]()
Van harte schat !!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:46 schreef ChOas het volgende:
Jullie zijn lief
*boodschappen*
Trouwens nog een fijne vakantie gewenst Gijs.. (Ik zag je msn net)quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Zo`n beetje de grootste fout in m`n leven
Wist niet dat er zulke cheapass cunts bestonden
Dank je Gijsquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Trouwens nog een fijne vakantie gewenst Gijs.. (Ik zag je msn net)
Dankje Tiggyquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:33 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast bij je trouwerij, feest erna en de huwelijksreis natuurlijk ook !!!
Geniet ervan !!!!
En nu in het Nederlands.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:13 schreef Gaaaast het volgende:
Zit net bij de F1 manager....
Weet wie hier nooit meer komt , Hakkert zag `m daar staan, dacht he die is er nooit meer
gijssssss vanavond gamen wa??quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:01 schreef SailingAce het volgende:
Precies... ik verveemd![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands.
Ik zie dat je naar Phil Collins gaat, wat goed!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:19 schreef Gaaaast het volgende:
ben er niet meer zo bij he, bedoelde dat Hakkert hier nooit meer post
Na m`n bruiloft ook héquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zie dat je naar Phil Collins gaat, wat goed!!
wat een respect.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Na m`n bruiloft ook hé
Vraag even of je nog wat huiswerk mag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:50 schreef mr_Brown het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het zal toch niet???
het zal toch niet waar zijn......
volgens mij ben ik nu al klaar met die kut cursus???
smakelijk eten alvast voor dadelijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:52 schreef mr_Brown het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ga een staatslot kopen..... mijn geluk kan niet meer op.....
weg hier!!!!
Hoezo danquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:50 schreef Magneet het volgende:
ik zal hakkert wel ff uit de subleague gooien
Heb je al slapeloze nachten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Na m`n bruiloft ook hé
ik heb de subleague aangemaakt en kan er dus ook deelnemers uitdonderen ik heb achter iedereen behalve mezelf een mooi rood kruisje staanquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoezo dan
Ja duhh.. ik heb die GAM league aangemaaktquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb de subleague aangemaakt en kan er dus ook deelnemers uitdonderen ik heb achter iedereen behalve mezelf een mooi rood kruisje staan
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:57 schreef Magneet het volgende:
oh waarom? omdat Hakkert in 1 van de vorige topics enorm lullig bezig was imho.
en hij heeft altijd al gezeik gehad hiero en im mag hem gewoon niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:58 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:01 schreef Magneet het volgende:
vast ff oefenen voor straks
Hoe laat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
SailingKom je ook nog wat gamen vanavond?
Tsja.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
en hij heeft altijd al gezeik gehad hiero en im mag hem gewoon niet.
Na GTST. Ik verwacht een grote drukte, dus ik zal wel hostenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hoe laat?
Ok... ik ga vast beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na GTST. Ik verwacht een grote drukte, dus ik zal wel hostenIk blijf ook niet te lang, morgenochtend tentamen.
29 pleuro 90 bij de splintertoysquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef gieling het volgende:
ik wil ook *boehoehoe*
wat een watjequote:Op woensdag 16 juni 2004 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
gieling durft gewoon niet
Door 15E over te maken zou het heel wat minder eng zijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
gieling durft gewoon niet
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:59 schreef gieling het volgende:
Door 15E over te maken zou het heel wat minder eng zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Noot.
Nieuwe weerman bij de NOS
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga rond 20:30
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
*streep door Giebel zet*
wehehequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Hijs zo goed, iedereen is komen kijken nu
![]()
Nee, m`n kuiken begint zich al zorgen te maken omdat ik niet zenuwachtig benquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Heb je al slapeloze nachten?
Kuiken van Struikquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Gaaaast het volgende:
dat vind dit kuiken maar heel normaal willempie!!!
iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Kan je volgende keer melden als je stopt Noot
Mijn afgesproken tijd...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 20:30 RS3Was heel gaaf,...
Mm..mmmmmmm..mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm WHAHAHAHAHAHAHA,.. vandaar dat we er zo uit gegooid zijn en hij niet postquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:00 schreef kepler het volgende:
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op Roy zijn verdieping is de stroom uitgevallen, heel de stoppenkast naar de klote
zooooo gunt
*stil*quote:Op donderdag 17 juni 2004 07:02 schreef SailingAce het volgende:
t/m Dinsdag geen strol, wat lekker
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2004 05:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes!
Ik zit tot en met dinsdag in Amsterdam, de kans bestaat dat ik daar op kantoor niet meer kan fokken!![]()
Gaaaast, bij deze morgen alvast een hele fijne huwelijksdag gewenst en ook wens ik jou en je kuiken heel veel geluk en liefde toe!
zooooooooo gelachen weer........quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 20:30 RS3Was heel gaaf,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |