waarin?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef Magneet het volgende:
er moet ook een getal in
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe, tis lief, zo'n newbie
het nummer van het zoveelste deeltje moet in de titelquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
waar hebben jullie het over?
de titel daar moet bij de Gijsjes telkens een opvolgend getal inquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Nou, de titel van een Gijsjestopic bestaat uit een nummer, en een subtitelquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Mag ik nu dan die ELO cheat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik waardeer dat jullie me alles leren!! ben er erg emotioneel onder![]()
nu dan neuken??quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
mooi, des te slechter speel je vanavond. Kan ik je eindelijk eens een keer neerknallenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
He dat wilde ik net ook gaan posten. Zo schiet het niet op en zo heb je er 4 op een dagquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Tigress74 het volgende:
Tandjes wat gaat het hard vandaag !!
ben je een gever of een ontvanger?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nu dan neuken??![]()
Zeus.... dit is Magneet...... zijn posts zijn vaak niet te lezen en al helemaal niet te volgen......quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef Magneet het volgende:
huilie![]()
maar wel een huillie die niet bang is
een keer slaan is geven bij hem twee keer is nemenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ben je een gever of een ontvanger?
ja sorry cuntquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Zeus.... dit is Magneet...... zijn posts zijn vaak niet te lezen en al helemaal niet te volgen......
maar verder is het een geschikte peer![]()
Magneet: quote ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |