Wie zn moeder?????quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:40 schreef Janusje het volgende:
*Bruce maakt jodan mae geri chusoku tegen hoofdje
Blame Canada! Blame Canada!quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Mr_Sossa het volgende:
dude je topic is verhuisd
Tering ik zit hier nog echt wazig uit me doppen te staren, voel me echt een kasplantje om in F&F sferen te blijvenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Blame Canada! Blame Canada!
gooi maar door...quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:13 schreef erodome het volgende:
Tja, wat moet ik hier nu weer mee, sluiten vind ik wat overdreven, zal ik hem doorgooien naar onzin of hier laten staan, voor 1 keertje kan dat geen kwaad denk ik, hoop ik...
Ts mag het zeggen...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef realist_ik het volgende:
[..]
gooi maar door...
't is net zoals zo'n ballonwedstrijd zeg maar... afwachten waar ie terecht komt.
Dude, die vliegende killers waren geen vogels... het waren van die agressieve fruitvliegjes die ook altijd komen kutten als je daar op dat veldje voor de visvijver daar in het midden aan 't voetballen bent...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef Janusje het volgende:
En Realist, zijn alle rode spinnetjes al verdreven door het gevogelte?
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Bij de Grass Company... 9,5 euro de gram...
Riff is ook altijd m'n vaste shop geweest, altijd goei spul ... en veel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef convinced het volgende:
[..]
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:45 schreef Mr_Sossa het volgende:
ik betaal altijd 30 euro voor een gram
Ja, die doosjes zijn ook zoiets...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:45 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Riff is ook altijd m'n vaste shop geweest, altijd goei spul ... en veel.
africa ook niet slecht, maar deze ...
hey, wacht eens even...
het zit in een zakje, niet in een doosje...
verrek, dit is niet van de GC...
het is twizla van de africa
Fruitvliegjes behoren tot het gevogeltequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Dude, die vliegende killers waren geen vogels... het waren van die agressieve fruitvliegjes die ook altijd komen kutten als je daar op dat veldje voor de visvijver daar in het midden aan 't voetballen bent...
'hap hap hap'
Laatst was ik bij de Africa en ze namen gewoon niet de moeite om Nederlands te praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef convinced het volgende:
[..]
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.
Dat is vreemd. Die gasten zijn gewoon relax Hollandse stijl, al blijven ze natuurlijk Marokkanen. Maar hard Holland supporters hoor. En gewoon Nederlands praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef Janusje het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de Africa en ze namen gewoon niet de moeite om Nederlands te praten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |