quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:12 schreef ivetje het volgende:
draag wat je altijd draagt, een reunie is toch om te laten zien wat je geworden bent en hoe het met je gaat. Nou, ben gewoon hetzelfde als anders...want dat ben je geworden
Nouja, ik heb werkkleding, vrijetijdskleding, uitgaanskleding, nettegelegenhedenkleding... Uit welke categorie moet ik dan iets kiezen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:12 schreef ivetje het volgende:
draag wat je altijd draagt, een reunie is toch om te laten zien wat je geworden bent en hoe het met je gaat. Nou, ben gewoon hetzelfde als anders...want dat ben je geworden
waar ging je vroegâh in naar school ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, ik heb werkkleding, vrijetijdskleding, uitgaanskleding, nettegelegenhedenkleding... Uit welke categorie moet ik dan iets kiezen?
vrijetijds- en uitgaanskleding...je gaat tenslotte uit die avondquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, ik heb werkkleding, vrijetijdskleding, uitgaanskleding, nettegelegenhedenkleding... Uit welke categorie moet ik dan iets kiezen?
-Edit-quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef imago het volgende:
[..]
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat dit soort onschuldige topics worden geopend!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:03 schreef 303 het volgende:
[..]
-Edit-
Iemand die het snapt!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon iets dragen waarin je je lekker voelt. Je hoeft alleen maar jezelf te zijn, je hoeft niks te bewijzen
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat andere die dit soort onschuldige topics triest vinden triest vind.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:07 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat dit soort onschuldige topics worden geopend!
Zo moet je je toch vrijwel altijd kledenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon iets dragen waarin je je lekker voelt. Je hoeft alleen maar jezelf te zijn, je hoeft niks te bewijzen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat andere die dit soort onschuldige topics triest vinden triest vind.of iets in die richting...
Verder gewoon jezelf zijn, niet ineens de PIMP uit gaan hangen
Triest dat jij het triest vind dat... Nee, laat maarquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat andere die dit soort onschuldige topics triest vinden triest vind.of iets in die richting...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:03 schreef 303 het volgende:
[..]
Triest dat je hier een topic over moet openen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:59 schreef imago het volgende:
(Niet dat dit nou echt een levensvraag is, maar het is gewoon leuk om je aan te stellen over zoiets sufs als een middelbare school reünie)
Triest dat jij reageert op iemand die zo triest is om het triest te vinden dat er hier onschuldige topics worden geopendquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:07 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Triest dat jij zo iemand bent die het triest vind dat dit soort onschuldige topics worden geopend!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:03 schreef Skv het volgende:
Oh fuk ik was al veeeel te laat
Toch triest van mij dat ik zo triest ben om.. laat ook maar
Gewoon beetje kleren die je normaal met uitgaan oid aan zou doen.. niet een of ander duur iets, maar waar je je prettig in voelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |