Das nog niet eens zo'n stom idee wat jij daar zegt, Kuijt wil tenminste werken voor z'n geld!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:10 schreef RuudGullit het volgende:
Op dit moment kun je nog beter Kuijt in Oranje hebben dan die luie Kluivert!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:56 schreef thurminator het volgende:
[..]
Das nog niet eens zo'n stom idee wat jij daar zegt, Kuijt wil tenminste werken voor z'n geld!!
hoi emilequote:Op woensdag 16 juni 2004 15:02 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
daar wordt niemand vrolijk van lijkt me :S
Psv ook niet Bouma is toch ook mee ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
feyenoord is niet voor niets geen landskampioen geworden
nee dus
En we zien het gevolg.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Psv ook niet Bouma is toch ook mee ?
Ik denk dat je meer aan de vissers in Ijmuiden hebt, die weten het net teminste altijd te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef meneer__Juan het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Ruud Lubbers nog nooit hebben opgesteld. Die weet de billen tenminste te vinden.
Zal wel aan mij liggen.
pauwe, kuijt, zoetebier, van persie,quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:03 schreef buiter het volgende:
bepaald niet. zijn er überhaupt nog nederlanders bij feyenoord???
Wel jah, waarom geen linksback....joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
Oranje niveau? Stelt ook geen tyfus voor vandaag te dag. Dirruk had makkelijk op rechts kunnen spelen joh!
Omdat Gio daar hoort natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel jah, waarom geen linksback....joh.
Loovensquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Ja dat wordt lachen met
VD Berg
Schreuder
Loovens
Snoyl
De Nooijer
Van Wonderen![]()
|
Forum Opties | |