leer anders eerst zijn naam goed schrijvenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:08 schreef Mod99 het volgende:
van hooydonk kwam er toch in , toen opeens dat lucky doelpunt
ik zie een patroon
ga een mier neuken ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:23 schreef zebirski het volgende:
[..]
leer anders eerst zijn naam goed schrijven
en laat me niet lachen over dat lucky doelpunt hij was gericht op doel dus !!!
Ja,quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:24 schreef Mod99 het volgende:
mjah misschien is het ook nix, feyenoord is wel leuk om naar te kijken , je doet gewoon 80ste minuut je tv aan en dan krijg je de lucky doelpunten.
Pierre is een NAC-erquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:08 schreef Mod99 het volgende:
van hooydonk kwam er toch in , toen opeens dat lucky doelpunt
ik zie een patroon
Das nog niet eens zo'n stom idee wat jij daar zegt, Kuijt wil tenminste werken voor z'n geld!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:10 schreef RuudGullit het volgende:
Op dit moment kun je nog beter Kuijt in Oranje hebben dan die luie Kluivert!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:56 schreef thurminator het volgende:
[..]
Das nog niet eens zo'n stom idee wat jij daar zegt, Kuijt wil tenminste werken voor z'n geld!!
hoi emilequote:Op woensdag 16 juni 2004 15:02 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
daar wordt niemand vrolijk van lijkt me :S
Psv ook niet Bouma is toch ook mee ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:14 schreef BaggerUser het volgende:
feyenoord is niet voor niets geen landskampioen gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee dus
En we zien het gevolg.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Psv ook niet Bouma is toch ook mee ?
Ik denk dat je meer aan de vissers in Ijmuiden hebt, die weten het net teminste altijd te vindenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:20 schreef meneer__Juan het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Ruud Lubbers nog nooit hebben opgesteld. Die weet de billen tenminste te vinden.
Zal wel aan mij liggen.
pauwe, kuijt, zoetebier, van persie,quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:03 schreef buiter het volgende:
bepaald niet. zijn er überhaupt nog nederlanders bij feyenoord???
Wel jah, waarom geen linksback....joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
Oranje niveau? Stelt ook geen tyfus voor vandaag te dag. Dirruk had makkelijk op rechts kunnen spelen joh!
Omdat Gio daar hoort natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel jah, waarom geen linksback....joh.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Loovensquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Ja dat wordt lachen met
VD Berg
Schreuder
Loovens
Snoyl
De Nooijer
Van Wonderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop