quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:19 schreef smesjz het volgende:
Ik hoop voor je vriendin dat je beter neukt dan dat je schrijft...
Ach beetje schijten zit dr tochquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:20 schreef bramos-elvis het volgende:
in bed is veel relaxter als op een plee
Je kan niet in alles goed zijn he... je moet ergens op inleverenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:19 schreef smesjz het volgende:
leest de kleine over 10 jaar terug als net beginnende fokkerquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:32 schreef erodome het volgende:
Toen mijn man en ik nog thuis woonde en niet echt een goede sexplaats hadden deden we het echt overal en nergens, nu nog houden we van buiten-/openbare sex, dus als de kleine er niet is dan nemen we het ervan
De kleine zal nog wel meer dingen lezen van mamma waar ie van achter zn oortjes gaat krabbenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:38 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
leest de kleine over 10 jaar terug als net beginnende fokker![]()
snapt die ook waarom die elke keer naar opa en oma moest logeren
dude... je bent 20/21. tijd om voor je zelf op te komen en je ouders hun plaats te wijzen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:56 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het nog een tandje erger. Ik mag niet bij mijn vriendin komen en zij niet bij mij. Dus we moeten wel. En nee erg romantiesch is het niet. Meestal toch maar ff snel voordat iemand je betrapt of zo.
Ik begin de sex gewoon in bed nou wel een beetje te missen. Was van de week al blij dat we weer eens liggend sex hadden.
ehhh ja.... btw de bioscoop is nog kouder... 1 voordeel is wel rustig muziekje op de achtergrond :pquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
WC op het station? Heb je het dan over die nieuwe ruime maar o zo kille verbouwde toiletten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |