abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19934124
een paar biertjes te kopen om Nederland - Duitsland proberen door te komen, toen bij het afrekenen zo'n invalide trol bij de kassa naast me zat.
Aangezien de 2 kassa's aan hetzelfde "pad " zaten en daar niet zoveel ruimte was kon die trol er dus niet langs met haar electrische invalidewagentje.

In plaats dat ze nou ff wacht, want ik stond met een plastic tas vol met bier en chips tussen mijn benen te pinnen, nee die infantiele ouwe sok zit gewoon door te douwen met kaar karretje.
Als klap op de vuurpijl zegt ze tegen me : " pas maar op , zodadelijk worden ze nog groter "
Ik zeg , wat dan ?
Nou je voeten , zei ze , terwijl ze afkeurend naar beneden keek .

Op het moment kon ik eigenlijk alleen maar verbaast kijken , maar later denk je toch in jezelf , tief asjeblieft op ouwe graftak, als je zoveel moeite met wachten heb in de winkel in je veredelde rollator schaf dan asjeblieft internet aan en doe voortaan boodschappen via de AH shopping service, en hou mijn grote voeten erbuiten !
Die voeten heb ik nodig anders val ik om !

Maar daar dacht ik natuurlijk later weer aan toen ik al thuis was.
Ik heb iig mijn gal aan jullie erover kunnen spuien.
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:49:01 #2
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_19934219
tja, oude mensen en winkelen...altijd gezeik verdomme. bij de Edah hier ook, gaan ze afrekenen, duurt fucking 10 min. omdat ze al hun gespaarde 1 cent munten komen inleveren
:D
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:52:38 #4
83380 WAik
lurking for life
pi_19934263
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:50 schreef Williampie het volgende:
tja, oude mensen en winkelen...altijd gezeik verdomme. bij de Edah hier ook, gaan ze afrekenen, duurt fucking 10 min. omdat ze al hun gespaarde 1 cent munten komen inleveren
daarom moet je ook nooit een kassa meenemen waar de leeftijd van een wachtende klant voor jou hoger is dan 60 jaar... dat tieft nl. nooit door
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_19934343
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:47 schreef Xlarge het volgende:
een paar biertjes te kopen om Nederland - Duitsland proberen door te komen, toen bij het afrekenen zo'n invalide trol bij de kassa naast me zat.
Aangezien de 2 kassa's aan hetzelfde "pad " zaten en daar niet zoveel ruimte was kon die trol er dus niet langs met haar electrische invalidewagentje.

In plaats dat ze nou ff wacht, want ik stond met een plastic tas vol met bier en chips tussen mijn benen te pinnen, nee die infantiele ouwe sok zit gewoon door te douwen met kaar karretje.
Als klap op de vuurpijl zegt ze tegen me : " pas maar op , zodadelijk worden ze nog groter "
Ik zeg , wat dan ?
Nou je voeten , zei ze , terwijl ze afkeurend naar beneden keek .

Op het moment kon ik eigenlijk alleen maar verbaast kijken , maar later denk je toch in jezelf , tief asjeblieft op ouwe graftak, als je zoveel moeite met wachten heb in de winkel in je veredelde rollator schaf dan asjeblieft internet aan en doe voortaan boodschappen via de AH shopping service, en hou mijn grote voeten erbuiten !
Die voeten heb ik nodig anders val ik om !

<knip>
prachtig beschreven!
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_19934381
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:55 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

prachtig beschreven!
Inderdaad! Lig dubbel
pi_19934397
Idd... er moet een wet komen, waar mensen niiet ouder mogen worden dan 70 ofzo.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19934426
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_19934471
te irritant, zo mens hoeft de hele dag niks te doen, dan een beetje dementerent mijmeren....
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_19934565
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:55 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

prachtig beschreven!
dank u en Unclefunk , dat maakt mijn verdriet weer een beetje goed
pi_19934578
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:59 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
ZEIKende huisvrouwen in de supermarkt
jo vent hij zegt ouwe sok in een rolstoelkarretje. das voor mij geen huisvrouw...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:05:16 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_19934582
Ook weer hekenbaar. Laatst was er zo'n jong stelletje dat er bij de kassa achter kwam dat doordat de winkel verbouwd gaat worden, de meeste artikelen 35% korting krijgen.
Daarvoor hadden ze zich al gauw voor me gedrongen en werd hun stapel steeds ietsje groter, terwijl jij met je klauwen vol met boodschappentroep staat.
Als je dan dat gozertje hoort," jij hebt de pinpas he?", en dat wijf loopt op haar dooie akkertje terug om een rol beschuit te halen om er vervolgens weer achter te komen dat 2 rollen misschien handiger is (dat wordt openlijk geopperd), dan wil je het liefst die pinpas door een van hen door de strot douwen.

Maar ja, dan bedenk je: volgend jaar is zij zwanger, heeft hij een torenhoge hypotheek af te lossen van een of ander schlemielerig baantje en gebeurt er nooit meer wat zinnigs in hun leven.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_19934703
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:04 schreef Xlarge het volgende:

[..]

dank u en Unclefunk , dat maakt mijn verdriet weer een beetje goed
Weet hoe het is als mensen over je voeten zeiken, heb zelf maat 47
pi_19934821
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:09 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Weet hoe het is als mensen over je voeten zeiken, heb zelf maat 47
ik idd ook , met een halfje erbij
pi_19934822
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:52 schreef WAik het volgende:

[..]

daarom moet je ook nooit een kassa meenemen waar de leeftijd van een wachtende klant voor jou hoger is dan 60 jaar... dat tieft nl. nooit door
Jah I know, maar bij die klote Edah hier is vaak maar 1 kassa open
:D
pi_19934894
Heb je haar dan niet meteen verrot geslagen en van haar rolstoel afgepleurd?? tssssk. Die jeugd van tegenwoordig ook
pi_19934989
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:16 schreef LaTiNo het volgende:
Heb je haar dan niet meteen verrot geslagen en van haar rolstoel afgepleurd?? tssssk. Die jeugd van tegenwoordig ook
dat had ik idd moeten doen na zo'n opmerking , ik had nog in mijn recht gestaan ook

Wellicht dat ik zodadelijk gewoon een willekeurig andere minder valide aanval , ik scheer ze gewoon over 1 kam.
Is er niet binnekort ergens een invalidecongres , of een rollator expo ofzo ?, waar ik de boel kan gaan verstoren.
pi_19935715
offtopic, TS, is jouw avatar van aphex twin - come to daddy?
Vet

btw, ik werk in supermarkt, je wil echt niet weten hoe hard die huisvrouwen ook kunnen zeiken over een aanbieding waarmee ze misschien wel 13 cent hadden kunnen besparen op een bos uien ofzo. Ga wat nuttigs doen, zoals werken, dan verdien je die 13 cent in 2 minuten terug en hoef je ook niet bij mij te komen zeiken, grafgranny's
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19935833
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:13 schreef Xlarge het volgende:

[..]

ik idd ook , met een halfje erbij
en doe er bij mij dan nog maar 2 en een half bij
pi_19935934
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:45 schreef Skv het volgende:
offtopic, TS, is jouw avatar van aphex twin - come to daddy?
Vet
tis idd come to daddy van Aphex Twin , ik probeerde een gedeelte van het filmpje als avater te gebruiken maar dat beeldkwaliteit werd wel heel slecht , ik heb nu maar 3 screenshots ervan genomen,

iig bedankt
pi_19936078
* Plaguebearer doet alleen nog maar grote boodschappen via albert.nl , geen graftakken te zien
&lt;&lt;Hier kan uw advertentie staan&gt;&gt;
pi_19936518
Hm, akelig bekend dit..

Mijn C1000 ligt tegenover een bejaardencentrum waar het grootste deel van de populatie óók in een electrisch karretje zit. En dan gebeurt het inderdaad regelmatig dat wanneer jij met je pak melk en halfje bruin richting kassa loopt je bijna bij de schenen geämputeerd wordt door zo'n demente bejaarde in een karretje die vol gas een bocht door komt om maar eerder bij een kassa te zijn dan jij. Gevolgd door een opmerking als "zeg, kun jij niet uitkijken?" en wat hardop gemompel over 'die jeugd van tegenwoordig'. (ik ben ondertussen 31)

Sta je dan vervolgens achter die bejaarde bij de kassa, dan blijkt dat ze het mandje voorop dat ding niet zelf leeg kan halen (terwijl ze het wél zelf gevuld heeft) en vervolgens deels met kleingeld, deels met kortingsbonnen wil betalen. Waarna blijkt dat ze niet het bij die kortingsbon behorende artikel, maar een ander artikel heeft. Dan moet er iemand opgeroepen worden via de intercom om het correcte artikel te halen want natuurlijk verdomt ze het om 6 cent meer te betalen.

Als ze dan uiteindelijk al haar 2-cent stukjes uitgeteld heeft en haar bonnetje krijgt, blijkt dat al haar boodschappen nog achter de kassa liggen. Kennelijk kan ze dat mandje nu plotseling niét meer zelf inpakken. Terwijl de kassiere dat zuchtend doet, ruimt ze uitgebreid haar geld in haar portemonnee, die weer in haar tas en die vervolgens weer in het handschoenenkastje van haar karretje. Om vervolgens maar 1½ meter verder te rijden om op haar dooie gemak het bonnetje te gaan controleren.

Dan sta je uiteindelijk zelf af te rekenen, komt ze doodleuk, jou achteruit duwend met dat electrische bakbeest, weer terug naar de kassa rijden om te soebatten over een van de artikelen waarvan-ze-dacht-dat-het-goedkoper-zou-zijn.

Om knettergek van te worden dus.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:15:52 #23
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19936584
Bom op die c1000.
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_19936706
En ze scheuren ook nog eens verrekte hard door de paden

Als ik dat doe met de pallettrekker krijg ik op mn flikker
pi_19936752
leuk om die frustraties te lezen
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')