Hong Kong ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:46 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ze gaat backpacken met zo'n organisatie... en dan 1 maand alleen naar hong kong![]()
![]()
![]()
kvond die van Quinny beterquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:
TITEL
is dat niet de eerste 5 jaar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
schrijven van een ondernemingsplanworst case best case scenario opzetten, eerste jaar of eerste 2 jaar draai je toch verlies
ik kreeg een melding: topic wat je probeert te plaatsen bestaat mogelijk al, klik hier om naar dit topic te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kvond die van Quinny beter
zeker is het hard werken maar als je het goed voor elkaar hebt heb je genoeg mensen die je werk uit handen neemt en zo moet het ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat niet de eerste 5 jaar?
En als ik zie hoe hard onze buurman in rdam moet werken (eigen groentenzaak), dan lijkt me dat echt geen pretje. Maar hij is nu zover dat hij mensen voor zich heeft werken, en dus zelf minder hoeft te gaan werken, en hij kan zelfs op vakantie![]()
Werelds iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kvond die van Quinny beter
en als het helemaal goed gaat, gewoon je bedrijf verkopen voor miljoenen en dan lekker gaan rentenieren op je 40equote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Nadientje het volgende:
[..]
zeker is het hard werken maar als je het goed voor elkaar hebt heb je genoeg mensen die je werk uit handen neemt en zo moet het ook
Ja zeker !! Maar ook voor Politie en brandweer..quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef Gaaaast het volgende:
iig respect voor al het personeel in de zorg
Degene die als laatste gepost heeft moet toch ook een nieuwe aanmaken. Maar ik was zeker weer te traagquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Werelds idd746 Gijsjes zoeken een nieuwe uitdaging
Ik ben benieuwd of ik morgen in Amsterdam weer kan Fokken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef Quinny het volgende:
Wij kunnen niet eens fokken op ons werk, omdat we geen internet hebben en krijgen van onze teamleidster. De bitch![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijsjes!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |