Als je wat vaker een Ajax wedstrijd gezien zou hebben, zou je dit niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hij heeft helemaal geen goede voorzet, snap niet hoe je dat kan zeggen. Hoeveel komen er in een wedstrijd van z'n fouten, en hoeveel zijn er daarvan goed? Was die voorzet tegen Duitsland goed? Dat leek misschien wel zo, maar het was meer aan Van Nistelrooij te danken dat die bal er in ging want panklaar voorgelegd is iets anders![]()
Jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen.. de voorzet was goedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef aldostuta het volgende:
Als je wat vaker een Ajax wedstrijd gezien zou hebben, zou je dit niet zeggen.
En de voorzet was goed ja, uit een moeilijke positie mooi richting eerste paal waar de spits moet komen.
Klopt, want ik ben het niet eens met de grote, alwetende Frenkiequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jou hoeven we ook niet meer serieus te nemen.. de voorzet was goed
Pias..
Makaay is een diepe spits, geen rechtsbuitenquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:26 schreef Kozzmic het volgende:
Ik denk dat Overmars of Makaay een betere optie is voor de rechtsbuitenpositie.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Makaay is een diepe spits, geen rechtsbuiten![]()
Desondanks een betere optie dan vd Meijde op die plek. Makaay heeft overigens in het verleden wel op de rechterspits-positie gespeeld, maar is inderdaad geen typische vleugelspits. Nah goed, dan zetten we Reiziger rechtsbuiten, alles beter dan vd Meijde.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Makaay is een diepe spits, geen rechtsbuiten![]()
Edman is geschorst...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:12 schreef O-DOG het volgende:
Overmars in de basis tegen Zweden, tegenover Edman
ja ik lees het netquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Edman is geschorst...
huh? wat dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:07 schreef HarigeKerel het volgende:
En op de training nog willen vechten met van Nistelrooij
Wat een afschuwelijk wezen is het ook![]()
dat vraag ik me nu dus ook af...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh? wat dan?
heb het gemist
Kuyt meenemenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
Van der Meyde speelt alleen maar omdat er geen andere rechtsbuiten is met de Nederlandse nationaliteit. Sim-pel.
Gebrek aan beter dus.
Dickie had Kuyt mee moeten nemen als rechtsbuiten. Die is ook snel, kan voorzetten (14 assists ofzo dit seizoen), laat zich minder snel van de bal zetten en is technisck niks minder dan Van der Meyde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |