abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:39:16 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19997297
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ehhh? Robben is een van de beste spelers op dit moment in de selectie...
Van Europa zie ik hem zelfs (in potentie) als 1 der beste linkerspitsen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20012412
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef aldostuta het volgende:


Die kansloze prutser gaf RvN anders wel de kans om eindelijk eens een goal te maken.....
Voor de rest de beste voorzet in de selectie
Voor de rest was hij de voornaamste reden dat er zo dramatisch werd gevoetbald. De voorzetten van Seedorf, Sneijder, Robben, Overmars, Heitinga en zelfs Bouma zijn beter.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20014478
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Voor de rest was hij de voornaamste reden dat er zo dramatisch werd gevoetbald. De voorzetten van Seedorf, Sneijder, Robben, Overmars, Heitinga en zelfs Bouma zijn beter.
Als we naar de buitenspelers kijken, Robben, Overmars en Andy dus, dan heeft Andy met afstand de beste voorzet

Andy de voornaameste reden voor het slechte voetbal? Kom op zeg....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20015006
Hij heeft afgelopen jaar weinig gespeelt als hij weer een heel jaar speelt dan gaat die ook beter presteren in Nederlands elftal
pi_20045376
Waardeloze voetballer. Dramatisch.

Ik heb 'm dit EK helemaal niets goeds zien doen. Verkeerde keuzes maken bij counters, mannetjes niet uit kunnen spelen omdat ie geen actie heeft, geen enkele voorzet voor de goal (op dat mazzeltje tegen Duitsland na), te langzaam, weinig inzet, geringe techniek, verdedigend matig.

Vergelijk 'm maar eens met Robben. That'll figure.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20059510
tsja , als , als als als als

Dickie vd meijde nu had ingewisseld tegen sneijder, dan lulden we nu anders. helaas
vd meijde mocht erin blijven en door-prutsen. ( alhoewel hij mij beter beviel als ooit. )
pi_20059567
vander meyde speeldezaterdag een goede wedstrijd, denk dat inter zich nu nog wel eens bedenkt om hem te verhuren aan ajax
  maandag 21 juni 2004 @ 11:02:27 #58
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_20059724
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:56 schreef AirRaid het volgende:
vander meyde speeldezaterdag een goede wedstrijd, denk dat inter zich nu nog wel eens bedenkt om hem te verhuren aan ajax
Volgens mij zijn het alleen verstokte Ajax-fans (zoals die hele enge commentator van zaterdag) die Mandy goed vonden spelen. Hoeveel kansen moet je verprutsen en hoeveel slechte voorzetten moet je geven om gewisseld te worden?
Blijkbaar moet je 2 assists en je collega's nog wat flinke kansen opleggen wil je eruit worden gehaald door Advocaat.
We hebben ook nog Overmars, die mag lekker op rechts.
pi_20062538
Wederom een rendement van 0,0

Kans op kans verprutst door deze prutser. geen voorzet kwam aan en hij ging lopen als hij moest afspelen en afspelen wanneer hij moest lopen/ Samen met Bronckhorst en Cocu de slechtste man van het veld
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 21 juni 2004 @ 12:52:57 #60
97934 ASroma
Flamboyant
pi_20062631
ik snap sowieso niet hoe je iemand kan opstellen die nauwelijks speelt bij Inter. Dus de schuld ligt bij Dick!
pi_20062762
Bij AJAX was het altijd al mijn minst favoriete speler. Hij heeft heus wel eens wat leuks laten zien als bv. tegen AS ROMA (forza LAZIO! ), maar ik mocht 'm gewoon niet. Ik was blij toen we 'm verkocht hadden. En voor nog veel pieken ook.
All good things must come to an end...
  maandag 21 juni 2004 @ 13:04:09 #62
33189 RM-rf
1/998001
pi_20062914
fysiek is van der Meyde ook te zwak, ondanks dat het systeem hem zaterdag goed lag, liet hij zich makkelijk wegdrukken en maakte teveel overtredingen op domme momenten.

hij kan gewoon niet zijn lichaam gebruiken tegen goede verdeigers en zelfs als hij dan met een voorsprong start, heeft hij te weinig snelheid..
Robben is fysiek ook fragiel, maar met zijn snelheid is deze veel gevaarlijker, ook naar de goal toe.

vdMeyde komt gewoon tekort op teveel punten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20066701
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waardeloze voetballer. Dramatisch.

Ik heb 'm dit EK helemaal niets goeds zien doen. Verkeerde keuzes maken bij counters, mannetjes niet uit kunnen spelen omdat ie geen actie heeft, geen enkele voorzet voor de goal (op dat mazzeltje tegen Duitsland na), te langzaam, weinig inzet, geringe techniek, verdedigend matig.

Vergelijk 'm maar eens met Robben. That'll figure.
Dit zegt meer over zn gebrek aan wedstrijdritme dan over zn gebrek aan kwaliteit............
En geeft hij een goede voorzet, dan is het een mazzeltje? Beetje makkelijk
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20083251
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit zegt meer over zn gebrek aan wedstrijdritme dan over zn gebrek aan kwaliteit............
En geeft hij een goede voorzet, dan is het een mazzeltje? Beetje makkelijk
Nee, Robben bijvoorbeeld heeft wedstrijdritme in overvloed.

Hij geeft 1 halve voorzet dit toernooi, waar een speler (op miraculeuze wijze) iets mee kan. 90% Credits voor van Nistelrooij. Meer goeds heeft Andy niet gedaan. Alleen maar matig tot slecht.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20086312
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee, Robben bijvoorbeeld heeft wedstrijdritme in overvloed.

Hij geeft 1 halve voorzet dit toernooi, waar een speler (op miraculeuze wijze) iets mee kan. 90% Credits voor van Nistelrooij. Meer goeds heeft Andy niet gedaan. Alleen maar matig tot slecht.
Je ziet mij nergens zeggen dat hij beter speelde dan Robben...........
Dat Robben zonder wedstrijdritme zo goed speelde zegt iets over Grygera en over Robben.
Ook hoor je me niet zeggen dat hij goed speelde
Maar met wedstrijdritme is hij dankzij zn prachtige voorzet een waardevolle speler (en die voorzet was gewoon goed).
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:33:15 #66
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_20086437
ik walg ook van van der meyde. Die lul is ongelooflijk slecht. En hij vind blijkbaar ook nog eens dat hij het recht heeft om zo arrogant te kijken. En hij heeft al zo'n rotkop. Ik hoop dat hij nooit meer speelt.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:34:59 #67
33189 RM-rf
1/998001
pi_20086493
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:

Maar met wedstrijdritme is hij dankzij zn prachtige voorzet een waardevolle speler (en die voorzet was gewoon goed).
vd Meyde mag best krediet hebben voor die actie in de 82e tegen Duitsland, niet eens zozeer enkel de voorzet maar het doorzetten, jagen en veroveren van de bal toen mocht er best zijn, dat was prima werk...

helaas is over het algemeen vdMeyde een onvolgroeide speler, zijn snelheid komt tekort en hij laat zich makkelijk fysiek wegdringen.
Verder is het geen direkt naar de goal toe spelende speler, zoals Robben wel is, die de ballen snel voor geeft, vdMeyde is teveel ook een mooiwiller, iemand die omwegen neemt.
Hij kan zich natuurlijk goed ontwikkelen, is nog jong, maar volgens mij is het idioot om hem in de selectie te hebben zitten en al helemaal hem te laten spelen, over een paar jaar, ja misschien, maar momenteel is er nog geen reden toe.

Ik denk overigens dat het beter voor hem zou zijn in Italie te blijven en denk ik dat het voor hem niet goed zou zijn terug te gaan naar Ajax, volgens mij is het goed voor vdMeyde als hij zelf ook juist het vleugelspel afleert en meer centraal leert spelen, anders loopt hij het risico een soort van Brian Roy te worden, die pas in zijn nadagen bij Foggia dat deed en toen opeens herboren was.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20088121
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef yvette1982 het volgende:
ik walg ook van van der meyde. Die lul is ongelooflijk slecht. En hij vind blijkbaar ook nog eens dat hij het recht heeft om zo arrogant te kijken. En hij heeft al zo'n rotkop. Ik hoop dat hij nooit meer speelt.
Dat zijn duidelijke woorden, ben het er alleen niet helemaal mee eens.
That's all folks!
pi_20090257
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:33 schreef yvette1982 het volgende:
ik walg ook van van der meyde. Die lul is ongelooflijk slecht. En hij vind blijkbaar ook nog eens dat hij het recht heeft om zo arrogant te kijken. En hij heeft al zo'n rotkop. Ik hoop dat hij nooit meer speelt.
Dank voor de steekhoudende argumenten.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20090323
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vd Meyde mag best krediet hebben voor die actie in de 82e tegen Duitsland, niet eens zozeer enkel de voorzet maar het doorzetten, jagen en veroveren van de bal toen mocht er best zijn, dat was prima werk...

helaas is over het algemeen vdMeyde een onvolgroeide speler, zijn snelheid komt tekort en hij laat zich makkelijk fysiek wegdringen.
Verder is het geen direkt naar de goal toe spelende speler, zoals Robben wel is, die de ballen snel voor geeft, vdMeyde is teveel ook een mooiwiller, iemand die omwegen neemt.
Hij kan zich natuurlijk goed ontwikkelen, is nog jong, maar volgens mij is het idioot om hem in de selectie te hebben zitten en al helemaal hem te laten spelen, over een paar jaar, ja misschien, maar momenteel is er nog geen reden toe.

Ik denk overigens dat het beter voor hem zou zijn in Italie te blijven en denk ik dat het voor hem niet goed zou zijn terug te gaan naar Ajax, volgens mij is het goed voor vdMeyde als hij zelf ook juist het vleugelspel afleert en meer centraal leert spelen, anders loopt hij het risico een soort van Brian Roy te worden, die pas in zijn nadagen bij Foggia dat deed en toen opeens herboren was.
Andy is wel een goede vleugelspeler imo. Hij heeft geen actie nodig, hij kan de bal wel om een man heen krullen (maar dan moet hij dus wel vorm en ritme hebben; heeft hij nu nog niet). Ik hoop van harte dat hij weer naar Ajax komt, want hij had elk seizoen een flink aantal assists.

Over dat mooi willen doen heb je overigens gelijk, dat zou nog uit zn spel moeten.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:06:44 #71
33189 RM-rf
1/998001
pi_20090467
ik ben een beetje bang dat juist dat aspect van een speler die bouwt op de assist en geen direkte dreiging naar de goal heeft, in zijn nadeel werkt.
je zag aan jongens als Finidi en Overmars dat deze juist ook binnen hun spel veel dreiging direkt op de goal hadden, dat maakt hen gevaarlijk.

iemand als Roy kon een man 15x in een wedstrijd voorbij gaan (iets dat overmars en finidi zeker niet haalden) maar het rendement was minder, simpel omdat na de passeeractie nog altijd een nieuwe actie moest volgen, voorzet, combinatie waarbij een direkt schot vaak als laatste mogelijkheid kwam.
Zo'n speler moet zich na een passeeractie opnieuw orienteren (het opkijken na de actie) dat kan tegen trage verdedigers van zwolle, maar in de italiaanse liga heb je dan 6 knoppen in je knie zitten.

vdMeyde zou door te gedwongen te zijn om te leren direkter te spelen ook eerder meer dreiging kunnen maken, lastiger te verdedigen te zijn (Roy kon je ook wat ruimer dekken, dat hij je 15x maal dolde hoefde geen gevolgen te hebben).
Bij Ajax kan hij spelen op basis van zijn huidige kunnen, echter dat kan ook betekenen dat hij geen behoefte meer zal voelen om zijn zwaktes te verbeteren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20090828
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:06 schreef RM-rf het volgende:
ik ben een beetje bang dat juist dat aspect van een speler die bouwt op de assist en geen direkte dreiging naar de goal heeft, in zijn nadeel werkt.
je zag aan jongens als Finidi en Overmars dat deze juist ook binnen hun spel veel dreiging direkt op de goal hadden, dat maakt hen gevaarlijk.

iemand als Roy kon een man 15x in een wedstrijd voorbij gaan (iets dat overmars en finidi zeker niet haalden) maar het rendement was minder, simpel omdat na de passeeractie nog altijd een nieuwe actie moest volgen, voorzet, combinatie waarbij een direkt schot vaak als laatste mogelijkheid kwam.
Zo'n speler moet zich na een passeeractie opnieuw orienteren (het opkijken na de actie) dat kan tegen trage verdedigers van zwolle, maar in de italiaanse liga heb je dan 6 knoppen in je knie zitten.

vdMeyde zou door te gedwongen te zijn om te leren direkter te spelen ook eerder meer dreiging kunnen maken, lastiger te verdedigen te zijn (Roy kon je ook wat ruimer dekken, dat hij je 15x maal dolde hoefde geen gevolgen te hebben).
Bij Ajax kan hij spelen op basis van zijn huidige kunnen, echter dat kan ook betekenen dat hij geen behoefte meer zal voelen om zijn zwaktes te verbeteren.
Oh, je hebt het over zn doelgerichtheid. Dat is een mindere kant van hem ja. Maar ik vind niet dat dat hem dan een slechte bnuitenspeler maakt, want hij beheerst de essentie van een rechtsbuiten: het geven van een goede voorzet. vd Meyde kan je wel ruimer gaan dekken, maar dan krult hij de bal erom heen, dat heeft dus niet echt veel nut. Hier gaat ook de vereglijking met Roy dus mank. In goede doen komen die voorzetten sowieso wel, en daar zou je hem imo grotendeels op moeten beoordelen. Als je zonder te passeren een goede voorzet kunt geven, dan ben je toch juist levensgevaarlijk en onvoorspelbaar?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:11:08 #73
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_20092277
Hij heeft helemaal geen goede voorzet, snap niet hoe je dat kan zeggen. Hoeveel komen er in een wedstrijd van z'n fouten, en hoeveel zijn er daarvan goed? Was die voorzet tegen Duitsland goed? Dat leek misschien wel zo, maar het was meer aan Van Nistelrooij te danken dat die bal er in ging want panklaar voorgelegd is iets anders
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:42:39 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_20093194
Van der Meyde speelt alleen maar omdat er geen andere rechtsbuiten is met de Nederlandse nationaliteit. Sim-pel.
Gebrek aan beter dus.
Dickie had Kuyt mee moeten nemen als rechtsbuiten. Die is ook snel, kan voorzetten (14 assists ofzo dit seizoen), laat zich minder snel van de bal zetten en is technisck niks minder dan Van der Meyde.
pi_20093676
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:

Dickie had Kuyt mee moeten nemen als rechtsbuiten. Die is ook snel, kan voorzetten (14 assists ofzo dit seizoen), laat zich minder snel van de bal zetten en is technisck niks minder dan Van der Meyde.
In de categorie humor een onbetwiste eerste plaats!!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')