Hahahhaah prachtigquote:Heineken hats confiscated, Dutch fans unhappy
PORTO (Reuters) -- Dutch fans returned bare-headed to their hotels after their Heineken horn hats were confiscated during the Euro 2004 game with Germany on Tuesday.
"They confiscated our 'roeptoeters'," said one Oranje fan as he left the Dragao stadium following the 1-1 draw.
The orange, red, white and blue triangular hats, with Heineken printed down the side and a handle, double as loud-hailers as demonstrated by fans who sneaked theirs under their seats.
"Our Heineken hats were taken away. I think it was something to do with Carlsberg," said Hessel Roorda, an IT consultant from Leusden.
Carlsberg is one of the official sponsors of Euro 2004.
"I think it would be because of the sponsorship. If the staff bring a bottle of water in, they have to take the label off if it's not one of the sponsors'," said one match assistant.
een sport voor het volk is het he, daarom mogen de scheidrechters ook geen electronische hulpmiddelen gebruiken...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Belachelijk dat 't commerciële gezeik al zover gaat.
Dat wel, want nu wil iedereen zo'n roeptoeter hebben. Ik ga er straks meteen een halenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:45 schreef Miwe het volgende:
Dit is nog betere publiciteit voor Heineken dan als ze die roeptoetersupporters gewoon met rust hadden gelaten.
Oranje??? Dat vind ik ook een mooi stukje engels. Ben ook benieuwd hoe dat ze dat uitspreken.quote:...one Oranje fan...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:05 schreef Teng het volgende:
[..]
Oranje??? Dat vind ik ook een mooi stukje engels. Ben ook benieuwd hoe dat ze dat uitspreken.
Ok, dat er concurrentie is tussen Duitsland en Nederland, ok. Maar om nou meteen alle Duitsers voor honden uit te makenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:36 schreef nappel het volgende:
Goeie actie van de Portugese dierenbescherming..
..er werd te veel en te hard tegen die Duitse honden geroepen!!
Wahahaquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Wat Heineken nu moet doen is een zeppelin afhuren, deze beplakken met het bedrijfslogo, vervolgens langzaam en laag boven het stadium rondvliegen (er zal dan even nog meer schaduw in het stadion zijn), en dan een shitload aan roeptoeters naar beneden gooien!
Edit: en natuurlijk brandweerhelicopters die duizenden liters bier naar beneden storten
Geniaal idee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Wat Heineken nu moet doen is een zeppelin afhuren, deze beplakken met het bedrijfslogo, vervolgens langzaam en laag boven het stadium rondvliegen (er zal dan even nog meer schaduw in het stadion zijn), en dan een shitload aan roeptoeters naar beneden gooien!
Edit: en natuurlijk brandweerhelicopters die duizenden liters bier naar beneden storten
Laat jij je Nikeschoenen dan ook prominent zien als je ziet dat je in beeld wordt genomen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:14 schreef X-Phantom-X het volgende:
Dus als ik met m´n Nike schoenen binnen kom en Adidas sponsort het toernooi (of vv) dan moet ik doe ook inleveren? Wat een onzin. Mensen mogen zelf beslissen wat ze dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |