Ik ga precies voor dit probleem volgende week naar de huisarts. Eens kijken wat die te zeggen heeft....... ik moet me dus niet al te druk maken??quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:56 schreef kleinmeiske het volgende:
Zo'n plek heb ik al jaren op m'n been. Doet geen pijn en is volgens de dokter geen probleem. Kan een hele diepe blauwe plek zijn. Ik ben eens met een behoorlijke vaart door het ijs gezakt (beetje misrekend met landen aan een parachute), achterkant van beide bovenbenen bijna zwart van de bloeduitstortingen. Heeft 3 weken geduurd voordat het paarse weg begon te trekken, de plekken zijn nu 3,5 jaar naar dato nog iets donkerder en dikker dan de rest erom heen. In het laatste jaar sinds ik fanatiek aan het schaatsen / skeeleren ben is dat wel fiks minder geworden, dus dat helpt. Ook dit is volgens 2 doktoren volkomen normaal.
In mijn geval moest ik me niet druk maken, ik ben geen dokter en weet niet precies wat je klachten zijn, dus kan niet over jou oordelen. Maar als je geen pijn hebt en geen andere klachten (in mijn geval had dat kunnen zijn bv. flauwvallen of dikke benen omdat er toch meer bloed de spieren in was gelopen dan gedacht), dan zou ik er geen slapeloze nachten van hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ik ga precies voor dit probleem volgende week naar de huisarts. Eens kijken wat die te zeggen heeft....... ik moet me dus niet al te druk maken??
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik heb verder geen duidelijke klachten, dus ik kan me beter geen zorgen maken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:42 schreef kleinmeiske het volgende:
In mijn geval moest ik me niet druk maken, ik ben geen dokter en weet niet precies wat je klachten zijn, dus kan niet over jou oordelen. Maar als je geen pijn hebt en geen andere klachten (in mijn geval had dat kunnen zijn bv. flauwvallen of dikke benen omdat er toch meer bloed de spieren in was gelopen dan gedacht), dan zou ik er geen slapeloze nachten van hebben.
Hoe is die plek in de eerste plaats ontstaan dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik heb verder geen duidelijke klachten, dus ik kan me beter geen zorgen maken.
Bij mij: van een rots gevallen, scheenbeen helemaal open. Of snijwond op mijn been, of val met fietsen. schheenbeen bleef achter stalen trapper haken (ik lijk wel Onhandige Pietje)quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:38 schreef Braque het volgende:
[..]
Hoe is die plek in de eerste plaats ontstaan dan?
Want puur uit je omschrijving zou ik zeggen dat het een bloeduitstorting is, die ontstaan is na een scheur(tje) in onderliggend weefsel.
Maar dat gebeurt dus niet zomaar. Het kan wel dat 't bv tijdens je slaap is gebeurt, maar dan zou je alsnog iets van een "beurs" gevoel moeten hebben op die plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |