Alleen Overmars zal die nooit meer kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef OreO het volgende:
waar een wil is ,is een weg
en van der sar mag echt oprotten
Wat is het rendement van Overmars?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:57 schreef SG-1 het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat er plaats wordt gemaakt voor nieuwe spelers en overmars is een werker. Van deze spelers moeten er meer zijn
overmars op rechtsquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Flikkert op met je overmars, Robben hoort linksvoor.
Hij hoeft niet persé rechts op de bank te zitten hoor, mag ook wel in het midden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:41 schreef Linz het volgende:
[..]
overmars op rechts
Niet om vervelend te doen hoor, (ik vond hem immers ook altijd een erg goede speler)quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij moet zeker blijvengo overmars
(hij is al mijn favo speler toen die bij ajax zat) en ik vind het gezeur dat hij te oud is zwaar onterecht. Hij is hartstikke goed
![]()
Wie was daar gister toen de NL vedediging faalde? Juist Ja Overmars, wie wist er in iedergeval een zooi corners uit te slepen? Juist ja Overmars, wie maakte één van de grootste kansen? Juist ja weer Overmars.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is het rendement van Overmars?
0,0![]()
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
En vd Vaart heeft een soort nep-acteursblik in zijn ogen (van zijn vriendin geleerd???).
jij hebt zeker nederland-duitsland niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen hoor, (ik vond hem immers ook altijd een erg goede speler)
Echter sinds hij bij Barca is, is het hard achteruit gegaan met Overmars.
Ik vind dat best jammer. Het was altijd een speler die wel een bepaalde charme had.
Altijd gemotiveerd, snel, vliegensvlugge acties!!
Maar hij kan het tegenwoordig simpel weg niet meer brengen!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:44 schreef Dauntless het volgende:
Wie was daar gister toen de NL vedediging faalde? Juist Ja Overmars, wie wist er in iedergeval een zooi corners uit te slepen? Juist ja Overmars, wie maakte één van de grootste kansen? Juist ja weer Overmars.
Ik geeft toe, hij is bij lange na niet meer zo snel als vroeger, maar het is wel een werker, iemand die er voor gaat en dat heeft NL in deze vorm hard nodig. Zijn tijd bij Oranje loopt wel op zijn eind want zijn rendement daalt idd steeds verder maar dat beseft hij ook, vandaar dat hij ook aangegeven heeft te stoppen. Voor de rest overmars![]()
Wanneer komt ie er dan in, in 2008quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:44 schreef dealahz het volgende:
Om Robben roepen is stom ,want die gast is nog steeds geen 100%.
Overmars is prut, robben op links!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:28 schreef EmPulSe het volgende:
Ik vind het allemaal nog al idioot hoe sommige mensen hier over Overmars praten, dat hij te oud is blablabla. Hij is niet meer zoals hij vroeger was, dat is de waarheid, maar hij is nog steeds goed. Denk maar eens aan die prachtgoals afgelopen friendlys en kwalificaties. Die kerel moet er samen met Robben in. Vd Meyde en Zenden er uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |