Van Hooijdonk kan vrije trappen nemen, maar een goede voetballer is het niet, ik zou dan ook de volgende voetballers een basisplaats geven:quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:47 schreef jpg97 het volgende:
En van Hooijdonk dan??!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:54 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Van Hooijdonk kan vrije trappen nemen, maar een goede voetballer is het niet, ik zou dan ook de volgende voetballers een basisplaats geven:
EEN STERKE AANVAL:
Robben
Overmars
Makaay
Van Nistelrooij
Middenveld:
Davids, hij speelde gister niet slecht, toonde in ieder geval inzet.
Cocu, wie hebben we anders?
Sneijder.
Verdediging, 3 mans, we moeten een aanvaller extra hebben:
v. Bronckhorst
Stam Heitinga
Vd Sar.
Keeper: v/d Sarquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:56 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Weerleg...
Bouma wil ik er niet in hebben, zo goed was hij niet, met vleugelspelers als Robben en Overmars maak je kans om te scoren zeker tegen de Tsjechen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Keeper: v/d Sar
Verdediging: van Bronkhorst, Stam, Bouma, Heitinga
Middenveld: Cocu, Davids, Sneijder, Seedorf
Aanval: Makaay en van Nistelrooij
Met als aantekening dat het eigenlijk een 4-3-3 systeem is, met als doorgeschoven speler Seedorf.
Op zich kan ik me vinden in jouw systeem, allen ben ik dan van mening dat niet Overmars moet spelen maar Seedorf .
Die 3 mans verdediging heeft dan wel steun nodig van Cocu cq Davids.
Op zich ben ik wel voor vleugelspelers. Alleen absoluut niet voor Overmars.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:16 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Bouma wil ik er niet in hebben, zo goed was hij niet, met vleugelspelers als Robben en Overmars maak je kans om te scoren zeker tegen de Tsjechen...
daarbij zie ik liever een 334 formatie.
Idd , een Robben met weinig wedstrijdritme is nog altijd beter dan een Zenden/ Mandy / Overmarsquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Linz het volgende:
4-3-3 spelen met Overmars op rechts en Robben op links! Titel is dan binnen, klaar uit.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars overklast niet meer dmv zijn snelheid..
..komt daardoor zijn man niet meer voorbij..
..en kan geen voorzetten meer afleveren.
Overmars moet eruit!
Tuurlijk heb je gister wel goed gekken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars moet eruit!
hij probeer het, dat wel. maar hij kwam zijn man ook niet voorbij. dat schot was dan wel weer mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Razer het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gister wel goed gekken?![]()
![]()
Eén van de enige spelers waar gister nog wat dreiging van af kwam.
hij komt tenminste verder dan van der meyde! plus dat hij meer voetballende kwaliteiten heeft, ik heb het wel over de rechtsbuiten positie, Robben speelt altijd op links.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars moet eruit!
Alleen Overmars zal die nooit meer kunnen vindenquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef OreO het volgende:
waar een wil is ,is een weg
en van der sar mag echt oprotten
Wat is het rendement van Overmars?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:57 schreef SG-1 het volgende:
Het is nu eenmaal zo dat er plaats wordt gemaakt voor nieuwe spelers en overmars is een werker. Van deze spelers moeten er meer zijn
overmars op rechtsquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Flikkert op met je overmars, Robben hoort linksvoor.
Hij hoeft niet persé rechts op de bank te zitten hoor, mag ook wel in het midden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:41 schreef Linz het volgende:
[..]
overmars op rechts
Niet om vervelend te doen hoor, (ik vond hem immers ook altijd een erg goede speler)quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Hij moet zeker blijvengo overmars
(hij is al mijn favo speler toen die bij ajax zat) en ik vind het gezeur dat hij te oud is zwaar onterecht. Hij is hartstikke goed
![]()
Wie was daar gister toen de NL vedediging faalde? Juist Ja Overmars, wie wist er in iedergeval een zooi corners uit te slepen? Juist ja Overmars, wie maakte één van de grootste kansen? Juist ja weer Overmars.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is het rendement van Overmars?
0,0![]()
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
En vd Vaart heeft een soort nep-acteursblik in zijn ogen (van zijn vriendin geleerd???).
jij hebt zeker nederland-duitsland niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen hoor, (ik vond hem immers ook altijd een erg goede speler)
Echter sinds hij bij Barca is, is het hard achteruit gegaan met Overmars.
Ik vind dat best jammer. Het was altijd een speler die wel een bepaalde charme had.
Altijd gemotiveerd, snel, vliegensvlugge acties!!
Maar hij kan het tegenwoordig simpel weg niet meer brengen!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:44 schreef Dauntless het volgende:
Wie was daar gister toen de NL vedediging faalde? Juist Ja Overmars, wie wist er in iedergeval een zooi corners uit te slepen? Juist ja Overmars, wie maakte één van de grootste kansen? Juist ja weer Overmars.
Ik geeft toe, hij is bij lange na niet meer zo snel als vroeger, maar het is wel een werker, iemand die er voor gaat en dat heeft NL in deze vorm hard nodig. Zijn tijd bij Oranje loopt wel op zijn eind want zijn rendement daalt idd steeds verder maar dat beseft hij ook, vandaar dat hij ook aangegeven heeft te stoppen. Voor de rest overmars![]()
Wanneer komt ie er dan in, in 2008quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:44 schreef dealahz het volgende:
Om Robben roepen is stom ,want die gast is nog steeds geen 100%.
Overmars is prut, robben op links!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:28 schreef EmPulSe het volgende:
Ik vind het allemaal nog al idioot hoe sommige mensen hier over Overmars praten, dat hij te oud is blablabla. Hij is niet meer zoals hij vroeger was, dat is de waarheid, maar hij is nog steeds goed. Denk maar eens aan die prachtgoals afgelopen friendlys en kwalificaties. Die kerel moet er samen met Robben in. Vd Meyde en Zenden er uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |