Van Hooijdonk kan vrije trappen nemen, maar een goede voetballer is het niet, ik zou dan ook de volgende voetballers een basisplaats geven:quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:47 schreef jpg97 het volgende:
En van Hooijdonk dan??!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:54 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Van Hooijdonk kan vrije trappen nemen, maar een goede voetballer is het niet, ik zou dan ook de volgende voetballers een basisplaats geven:
EEN STERKE AANVAL:
Robben
Overmars
Makaay
Van Nistelrooij
Middenveld:
Davids, hij speelde gister niet slecht, toonde in ieder geval inzet.
Cocu, wie hebben we anders?
Sneijder.
Verdediging, 3 mans, we moeten een aanvaller extra hebben:
v. Bronckhorst
Stam Heitinga
Vd Sar.
Keeper: v/d Sarquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:56 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Weerleg...
Bouma wil ik er niet in hebben, zo goed was hij niet, met vleugelspelers als Robben en Overmars maak je kans om te scoren zeker tegen de Tsjechen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Keeper: v/d Sar
Verdediging: van Bronkhorst, Stam, Bouma, Heitinga
Middenveld: Cocu, Davids, Sneijder, Seedorf
Aanval: Makaay en van Nistelrooij
Met als aantekening dat het eigenlijk een 4-3-3 systeem is, met als doorgeschoven speler Seedorf.
Op zich kan ik me vinden in jouw systeem, allen ben ik dan van mening dat niet Overmars moet spelen maar Seedorf .
Die 3 mans verdediging heeft dan wel steun nodig van Cocu cq Davids.
Op zich ben ik wel voor vleugelspelers. Alleen absoluut niet voor Overmars.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:16 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Bouma wil ik er niet in hebben, zo goed was hij niet, met vleugelspelers als Robben en Overmars maak je kans om te scoren zeker tegen de Tsjechen...
daarbij zie ik liever een 334 formatie.
Idd , een Robben met weinig wedstrijdritme is nog altijd beter dan een Zenden/ Mandy / Overmarsquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Linz het volgende:
4-3-3 spelen met Overmars op rechts en Robben op links! Titel is dan binnen, klaar uit.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars overklast niet meer dmv zijn snelheid..
..komt daardoor zijn man niet meer voorbij..
..en kan geen voorzetten meer afleveren.
Overmars moet eruit!
Tuurlijk heb je gister wel goed gekken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars moet eruit!
hij probeer het, dat wel. maar hij kwam zijn man ook niet voorbij. dat schot was dan wel weer mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:16 schreef Razer het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gister wel goed gekken?![]()
![]()
Eén van de enige spelers waar gister nog wat dreiging van af kwam.
hij komt tenminste verder dan van der meyde! plus dat hij meer voetballende kwaliteiten heeft, ik heb het wel over de rechtsbuiten positie, Robben speelt altijd op links.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef nappel het volgende:
Ook Oneensch..
Overmars moet eruit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |