Gaan alle dagenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijstje (toevoegingen zijn welkom) van mensen die komen naar RW2004:
Gaan alle dagenNiteSpeed FlyingFox coz RuDe1234 superheist BliksemSchigt
Gaan niet alle dagenCopycat (Vr / Za / Zo) Keijz (Vr)
jij hebt geen kaartjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:04 schreef MCH het volgende:
Jammer voor jullie als Bowie niet komt. ~_!
Een heleboel bands die op Werchter komen (waaronder dus David B.) heb ik afgelopen weekend al op het hurricane festival gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:13 schreef coz het volgende:
[..]
jij hebt geen kaartje![]()
![]()
quote:alvast ter voorbereiding
Ik ga ook alle dagenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
daar heeft die wel het nieuws mee gehaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Een heleboel bands die op Werchter komen (waaronder dus David B.) heb ik afgelopen weekend al op het hurricane festival gezien.
* present (alle dagen)quote:Op maandag 28 juni 2004 20:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Spicy_Mchaggis & Controle ook 4 dagenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:39 schreef DaisyDuke het volgende:
*4 dagen!*
Wordt misschien ook wel weer laat...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:56 schreef coz het volgende:
mss 2e dag ... na de bands ofzo(moet er wel iemand een Fok! vlag meenemen ... anders is het wel lastig
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |