Er werd vanmorgen ook alweer een fikse file tussen Breda en de Belgische grens gemeld vanwege die werkzaamheden aan de ring... damn... Ik las ergens dat je dan het best via St. Job in 't Goor kon rijden, ik zal dat nog even nakijken...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een vraagje aan de belgen onder ons.
Gezien de wegwerkzaamheden in en rond de ring van antwerpen, en de files die daar staan.
wat is de beste route om te rijden en antwerpen te vermijden.
de treinrailsquote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een vraagje aan de belgen onder ons.
Gezien de wegwerkzaamheden in en rond de ring van antwerpen, en de files die daar staan.
wat is de beste route om te rijden en antwerpen te vermijden.
meld(t)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:55 schreef FlyingFox het volgende:
Is er eik al een lijst van FOK!kers die komen?
Yeah! dat was nog eens een tipquote:Op maandag 28 juni 2004 17:13 schreef beerke het volgende:
Overigens heeft XL ergens in dit topic nog een soort van "sluiproute" gegeven. Via deze route rijd je door het havengebied van Antwerpen en ga je door de zogenaamde "Konijnenpijp".
same here, alleen dan om half 7 vanuit Amsterdam Centraalquote:Op maandag 28 juni 2004 18:16 schreef Spatel het volgende:
Wij vertrekken 8 uur smorgens vanuit Harderwijk/Ermelo. Ben je dan een beetje op tijd voor een goede campingplek??
Met een beetje ongeluk qua weer is een meer overbodig...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef XL het volgende:
en op camping c10 (of c13 ofzo) ligt een meer dat zeer geschikt is om te zwemmen.
we hadden toch afgesproken om positief te denkenquote:Met een beetje ongeluk qua weer is een meer overbodig...
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:52 schreef coz het volgende:
[..]
we hadden toch afgesproken om positief te denken
In principe een leuk plan...quote:is er belangstelling voor een Fok mini meet op RW ?
do,vr,za,zo,maquote:en ik meld me voor het lijstje ....maar dat is oud nieuws
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |