Gras, zand, bomen en soms zelfs water (of iets wat er wat op lijkt).quote:Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef Gotua het volgende:
Jeej nog maar 10 dagen![]()
weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
Ga jij op de camping ook naar de Dixies?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:37 schreef flaphead het volgende:
en natuurlijk een rijtje dixies die het hele festival niet geleegd worden zodat je in andermans stront staat te zeiken.
nee, qua faciliteiten is RW niet bepaald een toppertje ('campings' zijn dan ook uitbesteed), maar de sfeer en programmering maken dat wel goed :p
Ik vorig jaar één keer, kon het niet langer ophouden. Maar wat was het daar binnen ranzigquote:Op maandag 21 juni 2004 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij op de camping ook naar de Dixies?![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ga jij op de camping ook naar de Pixies?![]()
Wat ik hoorde was dat het zondag beter zou worden en blijven.quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:01 schreef bloodymary het volgende:
Ze voorspellen regen..............![]()
Hopelijk zitten ze er naast, zover vantevoren.
Vanaf zondag beter?quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat ik hoorde was dat het zondag beter zou worden en blijven.
Fris uit de douche besef ik dat er nog een zondag voor Werchter is...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Think, Copycat, think!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:38 schreef XL het volgende:
Op Glastonbury zenden ze vandaag het voetballen uit....
Als ze dat nou bij Werchter ook zouden doen.... onze halve finale tegen de Engelsen de dag van tevoren.
Ja, België ligt echt wakker van het Nederlands voetbalelftalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:47 schreef flaphead het volgende:
overmoed blijft; er zal toch nog eerst van zweden gewonnen moeten worden!
en ik denk niet dat MOCHT nederland in de finale komen, dat dat op groot scherm gezet wordt. het is nog altijd in belgie...
Eerst nog even naar Wimbledonquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:01 schreef superheist het volgende:
al bijna inpakken!
Inderdaad, als je de finale wil zien zal je dat toch echt bij een kraampje o.i.d. moeten doen. Of natuurlijk Jack van Gelder in je oor laten schreeuwen via de wereldomroepquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, België ligt echt wakker van het Nederlands voetbalelftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |