Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:15 schreef beerke het volgende:
... Torhout, zelfs daar ben ik nog geweest. Wat een fantastische modderpoel was het daar in 1996 zeg. Oke, dit was mijn gevoelige snaar. Nu heb ik er echt zo ontzettend veel zin in dat het niet meer goed voor je gezondheid is.
En het was mijn insteek om daar via een lift van XL terecht te gaan komen. Maar via het openbaar vervoer is het ook ontzettend goed te doen. Alleen dat laatste stuk van de bushalte naar het festivalterrein/campings is vreselijk. In ieder geval wel als je al je bagage dan ook nog mee moet sjouwen.
Ik denk het wel...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.
ik ook... en dan het nummer "without you im noting"quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:04 schreef twentemeisje het volgende:
Nog twee weken dan zit de helft er al bijna weer op...
Heb er zin in! Ben met name benieuwd of David Bowie en Placebo nog wat samen gaan doen... dat moet toch haast wel!!! *TM hoopt van ganzen harte*
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
Vorig jaar was het programma beter!!
Met Radiohead, REM, Metallica, Bjork, Feeder en nog veel meer
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
Vorig jaar was het programma beter!!
Met Radiohead, REM, Metallica, Bjork, Feeder en nog veel meer
eh, volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef Controle het volgende:
[..]
bedankt voor de infozijn daar nog kaartjes voor te koop dan?
![]()
Ja, dat was 'm! En Radiohead en The Smashing Pumpkins......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk het wel...
TW met Bowie en Prodigy
Volgens mij was '96 Pukkelpop... of was dat ook in 97? Beerke?
anders zeg je even wat iedereen voor smaak moet hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:42 schreef whosvegas het volgende:
[..]
eh, volgens mij niet.
Maar dit keer is programma beter als Pinkpop, want dat was helemaal bagger. Dus Werchter is een goede keus.
Handig om te weten ja.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?
Tuurlijk! tis geen kamp ofzo.......quote:Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?
Eerste keer werchter met een groepje, wordt een avontuur
wat bedoel je daarmee met welke dingen?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef Gotua het volgende:
Jeej nog maar 10 dagen![]()
weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |