abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19983789
ok ok, had een comma tussen gemoeten, sorr.. en heb in diezelfde zin nog gemeld dat ik niet wist hoe ik het moest spellen!.

ontopic: hoe gaan jullie er heen ? ik neem zomertour, en koop in roosendaal een kaartje naar leuven.
pi_19985329
Nog een paar weekies

Je zal 2 juli maar jarig wezen ...

Ik heb der zin in... nou nog hopen op mooi weer, maar dat is het meestal wel op Werchter...

Partyyyyyyyyyy
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_19986914
... Torhout, zelfs daar ben ik nog geweest. Wat een fantastische modderpoel was het daar in 1996 zeg. Oke, dit was mijn gevoelige snaar. Nu heb ik er echt zo ontzettend veel zin in dat het niet meer goed voor je gezondheid is.
En het was mijn insteek om daar via een lift van XL terecht te gaan komen. Maar via het openbaar vervoer is het ook ontzettend goed te doen. Alleen dat laatste stuk van de bushalte naar het festivalterrein/campings is vreselijk. In ieder geval wel als je al je bagage dan ook nog mee moet sjouwen.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_19998127
Ik ga met de auto, openbaar vervoer en dan zeker de terug weg vind ik geen suc6...

Plus je kan veeeeel meer(lees drank) meenemen met de auto...
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_20000327
mja.. gaat dit jaar niemand met rijbewijs mee, en voor mij duurt dat ook nog wel 1.5 jaar ofzo... misschien volgend jaar even regelen.
pi_20001820
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:15 schreef beerke het volgende:
... Torhout, zelfs daar ben ik nog geweest. Wat een fantastische modderpoel was het daar in 1996 zeg. Oke, dit was mijn gevoelige snaar. Nu heb ik er echt zo ontzettend veel zin in dat het niet meer goed voor je gezondheid is.
En het was mijn insteek om daar via een lift van XL terecht te gaan komen. Maar via het openbaar vervoer is het ook ontzettend goed te doen. Alleen dat laatste stuk van de bushalte naar het festivalterrein/campings is vreselijk. In ieder geval wel als je al je bagage dan ook nog mee moet sjouwen.
Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 20:04:06 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_20001930
Nog twee weken dan zit de helft er al bijna weer op...

Heb er zin in! Ben met name benieuwd of David Bowie en Placebo nog wat samen gaan doen... dat moet toch haast wel!!! *TM hoopt van ganzen harte*
  vrijdag 18 juni 2004 @ 21:50:13 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20004160
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:58 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Bedoel je niet 1997? Dat was mijn eerste keer en we stonden het hele weekend tot boven onze enkels in de modder. Ik dacht daardoor dat dat zo hoorde op een festival. Maar gelukkig vanaf de jaren daarna hebben we altijd prachtig weer gehad.
Ik denk het wel...
TW met Bowie en Prodigy

Volgens mij was '96 Pukkelpop... of was dat ook in 97? Beerke?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20004636
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 20:04 schreef twentemeisje het volgende:
Nog twee weken dan zit de helft er al bijna weer op...

Heb er zin in! Ben met name benieuwd of David Bowie en Placebo nog wat samen gaan doen... dat moet toch haast wel!!! *TM hoopt van ganzen harte*
ik ook... en dan het nummer "without you im noting"

AL baal ik ontzettend dat ook NERD dan speelt...
dus dat wordt nog moeilijk
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:18:43 #35
52513 whosvegas
The Trickster
pi_20004808
Vorig jaar was het programma beter!!
Met Radiohead, REM, Metallica, Bjork, Feeder en nog veel meer
Are you nuts??
pi_20005763
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
pi_20012258
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 22:18 schreef whosvegas het volgende:
bedankt voor de info zijn daar nog kaartjes voor te koop dan?
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 10:42:38 #38
52513 whosvegas
The Trickster
pi_20012452
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 10:21 schreef Controle het volgende:

[..]

bedankt voor de info zijn daar nog kaartjes voor te koop dan?
eh, volgens mij niet.
Maar dit keer is programma beter als Pinkpop, want dat was helemaal bagger. Dus Werchter is een goede keus.
Are you nuts??
pi_20012755
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:50 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk het wel...
TW met Bowie en Prodigy

Volgens mij was '96 Pukkelpop... of was dat ook in 97? Beerke?
Ja, dat was 'm! En Radiohead en The Smashing Pumpkins......
  zaterdag 19 juni 2004 @ 11:24:40 #40
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_20012970
Voor alle mensen die niet naar Rock Werchter kunnen of geen kaarten hebben kunnen bemachtigen:

De vlaamse radiozender Studio Brussel zend 4 dagen lang (deels) live uit vanuit Werchter. Studio Brussel is in Nederland te beluisteren via live streaming, zie daarvoor hun website.

Klik hier voor het uidzendschema!
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_20014450
... tjek, het was inderdaad '97. Foutje van mij. Maar gaaf dat het was.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_20014495
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 10:42 schreef whosvegas het volgende:

[..]

eh, volgens mij niet.
Maar dit keer is programma beter als Pinkpop, want dat was helemaal bagger. Dus Werchter is een goede keus.
anders zeg je even wat iedereen voor smaak moet hebben
pi_20050768
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?

Eerste keer werchter met een groepje, wordt een avontuur
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_20052220
quote:
Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, mag je tijdens het hele werchtergebeuren eigenlijk nog van het terrein af -> dorp in. Dit om enig (goedkoper) eten/drinken in te slaan (eventueel gelijk nuttigen)?
Handig om te weten ja.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_20052252
quote:
Op zondag 20 juni 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:

Eerste keer werchter met een groepje, wordt een avontuur
Tuurlijk! tis geen kamp ofzo.......
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_20055456
zeg wie heeft er een idee van wat een kaartje Roosendaal - Leuven kost? belgische reisplanner geeft geen prijsopgave :S

ik wil ff weten hoeveel treinen me gaat kosten met 4 man
  maandag 21 juni 2004 @ 08:27:52 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_20057646
Je moet een speciaal ticket hebben, GO-PASS ofzo.
Echter, ik weet er het fijne niet van. Mijn naar-Werchter-ervaring is auto-only.
Voor de automobilisten.... http://www.werkenantwerpen.be/ Het is begonnen en schijnt verschrikkelijk te zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_20067590
Jeej nog maar 10 dagen

weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
pi_20068105
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef Gotua het volgende:
Jeej nog maar 10 dagen

weet iemand trouwens iets over de camping? welke dingen dr zijn enzo?
wat bedoel je daarmee met welke dingen?
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
  maandag 21 juni 2004 @ 16:24:41 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_20068129
Reken niet op luxe, Gotua...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')