lees het topic eens door manquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef Tweater het volgende:
Ik ben er alleen zaterdag maar *woei!* wat heb ik er zin innog meer mensen alleen op zaterdag? wie komen er eigelijk allemaal? is er al een lijstje?
dat is wel het beste tijdstipquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt misschien ook wel weer laat...
Wellicht na de Von Bondies en voor The Darkness...?
Gooi ik mijn eigen voorkeur met alle kracht in de groep.
Ik dacht dat er supababe stond...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en natuurlijk die blonde sugababe versieren
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:56 schreef keijz het volgende:
dat is wel het beste tijdstip
Wie of wat is een supababe? Misschien wil ik die ook wel versieren voor als die andere geen tijd heeft....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er supababe stond...![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Copycat is een supababe!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je daar op woensdag gaan doen dan? In een slaapzak wachten voor de camping zodat je er als eerste in mag donderdagochtend?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:27 schreef Controle het volgende:
Wie vertrekken hier woensdagavond ook al richting werchter??
*elke nacht na de bandsquote:main
Black Rebel Motorcycle Club 14:20 15:10
Monster Magnet 15:40 16:30
Dropkick Murphys 17:00 18:00
The Darkness 18:35 19:35
Pyramid marquee
The Von Bondies 15:15 16:05
Arsenal 16:30 17:20
Youngblood Brass Band 17:50 18:50
Sugababes 19:25 20:25
ZO ie ZO is daar altijd een dag eerder een camping open ... A1, om de stroom mensen op te vangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat wil je daar op woensdag gaan doen dan? In een slaapzak wachten voor de camping zodat je er als eerste in mag donderdagochtend?
Of zouden ze de camping toch eerder open gooien...
Ik ben er ook trouwens, 4 dagen...
Dit geldt alleen voor het festival terrein, niet voor de camping?quote:FOEI
MAG WEL
Eenvoudige fototoestellen (wegwerptoestellen), drank in brik, boterhammen, paraplu (géén parasols!), plastiek en dekens om op te zitten/liggen, zonnecrème, parfum, deodorant, verfrissingswater in verstuiver, kleine rug- of andere zakken (deze worden gecontroleerd!).
MAG NIET
Scherpe voorwerpen, glas, blikken, flessen (glas/plastiek), professioneel audiovisueel materiaal (audio, foto, video, film), vouwstoeltjes, grote rugzakken, tenten & allerhande campingmateriaal, zak- of andere messen, vlaggenmasten of stokken, plastieken of houten bakken, drankbekers (zowel bij binnen- als buitengaan), gamellen en drinkbussen, fietspompen en fietsherstellingsmateriaal, helmen en honden (geleidehonden zijn uiteraard wel welkom voor mensen met een visuele handicap).
Lijkt me alleen te gelden voor het festival-terrein. Want als je je tent niet mee mag nemen naar de camping lijkt me niet zo handig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor het festival terrein, niet voor de camping?
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen te gelden voor het festival-terrein. Want als je je tent niet mee mag nemen naar de camping lijkt me niet zo handig.
Heb ook geen vlag... ben niet groot, maar mijn blauwe zonnebril is dat wel... belachelijk groot volgens sommigen, zelfs.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:15 schreef Controle het volgende:
Heb niet zo`n vlag, ben vrij groot dus ook makkelijk te herkennen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |