Ivm Korea is de arbitrage dik in orde.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:24 schreef Oldbie het volgende:
Leuke wedstrijdenAlleen Griekenlad-Portugal vond ik echt leuk.
Engeland-Frankrijk was "leuk" vanwege de blessuretijd, Zweden-Bulgarije vanwege de doelpunten, en Nederladn-Duitsland vanwege Nederland.....
Arbitrage? Ik vind teveel gele kaarten voor niets (Tomasson en Vogel) en teveel gele kaarten ipv rode kaarten (Totti)
quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vergeet het matige spel van de Fransen niet te noemen.
Dan speelde Nederland beter vond ik.
Mja, dat maakt um nou zo geniaal..quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Inderdaad.
En die speelde echt niet geweldig. Alleen die ene 2 dode spelmomentjes.
"Helaas" welquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, dat maakt um nou zo geniaal...
Matig, maar zij hebben Zizou.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar wat vond je verder van Frankrijk.
Ik bedoel, heb je doorgaans fenomenale Henry gezien? Treze? Pires de eerste helft met een paar mooie bewegingen, tweede helft verdwenen.
Ik houd van um, als voetballer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die rot-Zizou ook.![]()
van basten zit niet in het rijtje Pele, Cruijff, Maradonaquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd van um, als voetballer.
Geniaal. Punt uit.
Kan mooi in het rijtje Pele, Cruijff, Maradona, van Basten etc etc
vind je dat echt? Ik weet het nog niet.....moet er nog ff over nadenken. Hij staa t wel erg hhog op mijn lijstje.....maar zo staat George Weah ook hoog op mijn lijst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik houd van um, als voetballer.
Geniaal. Punt uit.
Kan mooi in het rijtje Pele, Cruijff, Maradona, van Basten etc etc
hmmmm, hij dus wel.....bij mijquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:44 schreef Boomstam het volgende:
[..]
van basten zit niet in het rijtje Pele, Cruijff, Maradona
Ik vond die vrije trap wel heel erg mooi. Voordelig was ook dat die Engelsen helemaal in paniek raakte nadien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die rot-Zizou ook.![]()
Ik weet niet Daggla. Volgens mij hebben ze buiten de 2 dode spelmomenten, die d'r ingingen, geen kans gecreeerd tegen de Engelsen. Maakten geregeld fouten achterin, zoals de fatale van Silvestre op Rooney en Lampard won het wonder boven wel van de Franse luchtmacht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond ze ook niet zo goed.. Maar ZEKER niet zo slecht als Oranje..
Het benutten van alle kansen die je krijgt is ook een kunst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik weet niet Daggla. Volgens mij hebben ze buiten de 2 dode spelmomenten, die d'r ingingen, geen kans gecreeerd tegen de Engelsen. Maakten geregeld fouten achterin, zoals de fatale van Silvestre op Rooney en Lampard won het wonder boven wel van de Franse luchtmacht.
Maar goed, laten we 't subjectief noemen.
En die kunstenaar heet Zizou.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het benutten van alle kansen die je krijgt is ook een kunst.
Ja maar je wint..quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik weet niet Daggla. Volgens mij hebben ze buiten de 2 dode spelmomenten, die d'r ingingen, geen kans gecreeerd tegen de Engelsen. Maakten geregeld fouten achterin, zoals de fatale van Silvestre op Rooney en Lampard won het wonder boven wel van de Franse luchtmacht.
Maar goed, laten we 't subjectief noemen.
Helaas wel. Het moet mooi. Met mooi voetbal moet er gewonnen worden. En dan ook nog met grote cijfers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 02:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja maar je wint..
Daar gaat het toch om? En daar zit nou ook net het verschil met Oranje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |