quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:12 schreef Boomstam het volgende:
en toch lijkt het alsof die bal van richting veranderde door een hand van davids
Jij zag die 4 oranje verdedigers niet die allemaal naar achter trokken toen die bal voorbij kwam?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:37 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als het daaraan ligt, dan mist ie intuitie. Hij doet een dom stapje achteruit.
Ok misschien had ik in de openingspost ook moeten vragen waarom Edwin niet zijn verdediging coachte. Ze stonden tenslotte hooguit 5 meter van hem weg en hij is toch de keeper..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij zag die 4 oranje verdedigers niet die allemaal naar achter trokken toen die bal voorbij kwam?
Waarom staan er bij oranje sowieso geen mensen bij de paal meer? Er kwam een bal best mooi voor, maar Bouma stond te lullen met een cameraman achter het doel ofzo...
Hij heeft ook een korte hoek af te dekken hoor............quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hoe moest niet duiken, hij moest een stapje naar voren.
Of.. zijn verdediging beter organiseren. Want dat is in de 16 ook een taak van een goede doelman.
Als de keeper alle ballen houdt dan gaat er ook geen een inquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Als de verdedigers doen wat ze moeten doen, gaat die bal er nooit in, punt.
tussen doen wat je moet doen en perfectie zit een verschilquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als de keeper alle ballen houdt dan gaat er ook geen een in
altijd die GARE reacties met je caps zit vast,, rot toch een eind opquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:10 schreef Leshy het volgende:
Je caps lock button zit vast
Tussen Van der Sar en perfectie zit helaas een oceaan van verschil.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:25 schreef aldostuta het volgende:
tussen doen wat je moet doen en perfectie zit een verschil
Omdat de verdedigers allang moeten weten waarze moeten staan tijdens zo'n vrije trap. Alleen had Dick daar de tijd niet voor omdat-ie niet wist hoe hij spelen wilden (weet hij nog steeds niet). Je hebt tijdens zo'n vrije trap niet de tijd omdat allemaal ook nog te gaan verzinnen en te coachen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ok misschien had ik in de openingspost ook moeten vragen waarom Edwin niet zijn verdediging coachte. Ze stonden tenslotte hooguit 5 meter van hem weg en hij is toch de keeper..
Maar ik vond dat stapje een grotere fout..
Weet je hoe irritant dat is? Gewoon optieven met dat overmatig capsgebruikquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
altijd die GARE reacties met je caps zit vast,, rot toch een eind op![]()
Misschien wel enigszins terecht om v/d Sar aan te rekenen dat hij zijn verdediging niet goed had opgesteld, maar ik vind het nogal bot om dit volledig op hem af te schuiven. Spelers van dat niveau horen sowieso beter te weten hoe ze zich moeten op stellen in een dergelijke situatie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ok misschien had ik in de openingspost ook moeten vragen waarom Edwin niet zijn verdediging coachte. Ze stonden tenslotte hooguit 5 meter van hem weg en hij is toch de keeper..
Maar ik vond dat stapje een grotere fout..
Eerst maar eens lezen, dan reageren...............quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef kasper het volgende:
[..]
Tussen Van der Sar en perfectie zit helaas een oceaan van verschil.
Wat een dooddoener.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef aldostuta het volgende:
Eerst maar eens lezen, dan reageren...............
Een beetje ervaren keeper stuurt zijn verdedigers. Zeker binnen de 16meter. Dat is bij ons vierde elftal al zo, dus waarom bij Oranje niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat de verdedigers allang moeten weten waarze moeten staan tijdens zo'n vrije trap. Alleen had Dick daar de tijd niet voor omdat-ie niet wist hoe hij spelen wilden (weet hij nog steeds niet). Je hebt tijdens zo'n vrije trap niet de tijd omdat allemaal ook nog te gaan verzinnen en te coachen.
Er is gewoon te weinig aan gedaan op de trainingen. Niet een keer leverde dat problemen op maar IEDERE keer.
Hij zou in die ene minuut alle 10 de spelers op hun positie moeten zetten? Lukt niet, als die gasten zo maarwat in het wilde weg gaan staan. In jullie 4e hebben jullie vaker samen gespeeld en weet je wel waar je verwacht wordt te gaan staan. Dan kan de keeper nog een enkele aanwijzing geven, maar als er 0,0 afspraken van te voren zijn, is dat zinloos...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Een beetje ervaren keeper stuurt zijn verdedigers. Zeker binnen de 16meter. Dat is bij ons vierde elftal al zo, dus waarom bij Oranje niet.
Ik denk dat Oranje de afgelopen drie weken vaker getraind heeft dan wij hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef Doc het volgende:
In jullie 4e hebben jullie vaker samen gespeeld en weet je wel waar je verwacht wordt te gaan staan.
Ik zou niet durven....quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:02 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Je bedoelt dus eigenlijk: eerst maar met mij eens zijn, dan reageren.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |