Dat kan er ontzettend lelijk uit gaan zien. Ik zag dat toevallig afgelopen zaterdag bij een kennis wiens navel ik voor het laatst voor haar eerste kind heb gezien. Een soortement van zonnetje om haar navel was erg lelijk uitgelubberd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:42 schreef Andoire het volgende:
hoe zal dat eruit zien na een evt zwangerschap?![]()
Classic!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, iemand die ik ken had 3 dolfijntjes rond haar navel, dat zijn nu dus 3 walvissen.
Als je deze tattoo van dicht bij gaan bekijken zul je ook geen mooie donkere kleur meer zien. Maar wel vlekjes en lichten plekken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef Leatherneck het volgende:
Ik weet niet hoelang deze gast al een tattoo heeft, maarja, volgens mij groeit het wel redelijk mee:
[afbeelding]
Witte plekjes kan je ook krijgen na verloop van jaren / veel in de zon liggen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:23 schreef blindfolt het volgende:
Ik heb er dus witte plekjes door gekregen. Net onder mijn biceps. Wordt dus bijwerken na de zomer.
Was niet zo in dit geval. Tattoo stond er pas een 3 kwart jaar op en had nog nauwelijks zon mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 04:30 schreef Untitled het volgende:
[..]
Witte plekjes kan je ook krijgen na verloop van jaren / veel in de zon liggen.
Dus lijkt me niet al te erg, als je graag een tattoo wilt en je wilt ook aardig gaan sporten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |