abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19936759
zolang Nederland maar weer gaat dartelen vind ik het best
dat doen ze al jaren niet meer en daarom gaat het klote!
deden die duitser veel beter
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:26:41 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_19936919
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:30 schreef CANARIS het volgende:

en dat je het over een lucky punch hebt zegt veel over je voetbal verstand
Nou lekker vol op de slof had ie em duidelijk niet. Dus niet zo zeiken over geen verstand van voetbal. Cruyff zei ookal dat het niets met voetbal te maken had. Maar knap was het zeker wat Ruud deed maar verder was hij gewoon slecht
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_19937054
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 14:15 schreef buiter het volgende:
tjonge jonge. Men moet eerst denken dat we tegen duitseland hebben gevoetbald. Dus een uitslag 1-1 is gewoon goed.
De uitslag is het probleem ook niet. Het vertoonde spel was alleen ronduit kut.
pi_19940092
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:10 schreef nikk het volgende:

[..]

Daar is hij juist als spits wel verantwoordelijk voor. Hoe moeten immers de middenvelders aansluiten? Je kan niet van een middenvelder verwachten het spel te maken als je voorin geen spelers hebt lopen die een bal vast kunnen houden. Tenzij je Maradona in het team hebt zitten...
Zoals ik meerdere keren heb herhaald: dat ligt dus aan de taktiek en de spelerskeuzes van Advocaat. Hij wilde niet het traditionele 'omsingelende' spel zien omdat dit teveel risico's inhield ivm counters. Bedoeling was dus om snel te in spelen (tenminste, dat lijkt me de bedoeling, als je de gaten tussen die linies zag) maar dat gebeurde dus niet. Advocaat - en in feite iedereen die de zwaktes van Ruud erkent - zou dus niet van hem moeten verwachten om te kaatsen en balbezit te houden omdat hij daar niet op geselecteerd is. Is er een duidelijke keuze gemaakt tussen 'Kluijff' en van nistelrooij, wat impliceert dat er voor een andere taktiek gekozen moet worden. Als die taktiek vervolgens niet goed uitgevoerd wordt dan kun je dat dus niet van Nistelrooij verwijten die dan tegen zijn natuur in moet gaan kaatsen, maar degene die de taktiek bedenkt en die de spelers selecteert.
quote:
Dan kan je lang wachten vrees ik. Die perfecte ballen zal hij maar zeer, zeer zelden krijgen. Het Nederlands elftal heeft een ander type spits nodig. Daarnaast, Makaay is minstens net ze effectief in het benutten van (halve) kansen en kan wel een bal vasthouden en de combinatie zoeken.
Dat is mij om het even. Voor mij in ieder geval alles behalve 'Kluijff' want die schopt er echt niets in..
quote:
Desalniettemin ben ik het met je eens. RvN moet op zijn manier bediend worden, en dan is het echt een superspits (al dan niet intikker). Maar ik ben van mening dat je dan wel een erg beperkt en ook slecht spel speelt.
Idd, het speltype is een keuze. Probleem is echter dat het bijna de enige keuze is omdat 'Kluijff' hopeloos uit vorm is en erg inefficient met kansen om gaat en omdat een twee-centrale-spitsen systeem nog nooit heeft gewerkt. Ik wil Makaay overigens ook wel een kans geven als centrale aanvaller. Die maakt nog onwaarschijnlijkere goals.
quote:
Hij verloor niet best wat ballen, hij verloor ze praktisch allemaal.
Dan hebben wij een andere wedstrijd gezien want zo erg was het niet. Mijn punt is dat een groot deel van zijn balverlies door de taktiek komt omdat hij in feite gedwongen werd om te gaan kaatsen en op balbezig te spelen omdat hij geen enkele ondersteuning in de spits kreeg. Verder voetbalde hij overigens even waardeloos als de rest van de selectie maar hij scoorde wel. Het is dus misplaats om hem alleen op het gebrek aan kansen aan te spreken en om dan ook maar meteen weer om good old 'Kluijff' te roepen, die al jarenlang bewijst dat hij het nét niet is.
quote:
Kluivert en Makaay vormden een aardig koppel. Dat hebben ze meerdere keren laten zien. Het ging pas fout toen Van der Vaart erachter ging spelen.
Nou, ik heb NL nog nooit tegen een tegenstander boven het niveau Liechtenstein goed zien spelen met een centraal spitsenduo. Sterker nog: het is een héle tijd geleden dat ik Nederland goed heb zien spelen. (eerste helft Tsjechië thuis)
pi_19946454
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Dick waar was Makaay?
Nee, die loopt in zijn eentje 6 duitsers voorbij om hem er met een omhaal in te knallen

Wat zitten hier weer kansloze voetbaln00bs op dit subforum Als je niet begrijpt dat het probleem bij de aanvoer cq middenveld ligt, post dan aub hier niet
Dick, domme kutkabouter, waarom begin je in jezusnaam met Zenden...?? En waar was Sneijder de 1e helft? En waarom hou je je sowieso niet vast aan een opstelling die voor de verandering WEL werkt (Schotland)???? DOMME OETLUL!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:24:03 #106
90105 JIMMYHENDRIXXX
"Live and let die"
pi_19996844
Kluivert in de basis en alles komt goed.....robben mag er eventueel ook wel in....
I'm immortal : prove otherwise
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:26:34 #107
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19996924
Zo doen we dat:

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:29:13 #108
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_19997008
Ik denk dat Stekelenburg die bal van Frings wel had gepakt. Maar ja, Dick he...
De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 16:29:28 #109
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19997014
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 16:24 schreef JIMMYHENDRIXXX het volgende:
Kluivert in de basis en alles komt goed.....robben mag er eventueel ook wel in....
kluivert in de basis en we kunnen naar huis. iedereen ziet toch dat die flapdrol geen bal meer goed raakt?!? hij mag ook al anderhalf jaar weg bij barcelona voor 1,8 miljoen en geen enkele club behalve middlesbrough wil hem hebben.

weg met die bankzitter, opsluiten in de voorraadkast. geld net zo goed voor frank de boer.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 17:06:38 #110
63002 Beernsi
Hoe zeg je?
pi_19997998
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, die loopt in zijn eentje 6 duitsers voorbij om hem er met een omhaal in te knallen

Wat zitten hier weer kansloze voetbaln00bs op dit subforum Als je niet begrijpt dat het probleem bij de aanvoer cq middenveld ligt, post dan aub hier niet
Dick, domme kutkabouter, waarom begin je in jezusnaam met Zenden...?? En waar was Sneijder de 1e helft? En waarom hou je je sowieso niet vast aan een opstelling die voor de verandering WEL werkt (Schotland)???? DOMME OETLUL!
^^ da's duidelijke taal!
ga maar weg, ik zeg je; ga maar weg
pi_19998104
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]
En waar was Sneijder de 1e helft?
waar was ie de 2de helft ?
pi_19998303
Als ie slim was had ie t volk gewoon de zin gegeven tegen Duitsland. Als het dan fout was gegaan, dan had ie zn gelijk kunnen aantonen en was het volk stil en had ie niet zoveel kritiek. Nu is het meer dan terecht.
pi_19999510
dick is slecht, een laffaard is hij
Haleloeja
pi_19999540
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 17:18 schreef PPWB84 het volgende:
Als ie slim was had ie t volk gewoon de zin gegeven tegen Duitsland. Als het dan fout was gegaan, dan had ie zn gelijk kunnen aantonen en was het volk stil en had ie niet zoveel kritiek. Nu is het meer dan terecht.
idd, maar hij durft dat niet, beetje bluffen, hij is wat ik al zei, laf!
Haleloeja
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:12:33 #115
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20000845
Laffe hond. Laat gewoon de spelers spelen die het volk wil zien...
Heb in tijden niet zo'n sneu arrogant ventje gezien als Dick; beweren dat de wedstrijd tegen Duitsland niet slecht was omdat DE DUITSERS GEWOON HEEL STERK ZIJN....
Bitch please....

Welk interview je ook ziet, ze gaan allemaal hetzelfde: Advocaat die bij de eerste de beste vraag in de verdediging gaat: "Dick, heb je je vrouw gisteren nog geneukt?"
"Jahaaa, maar da's heel normaal hoor dat doet iedereen, waarom val je me daarop aan heb jij geen vrouw ofzo, of heb je zelf een middelmatige vrouw, dan moet je helemaal je mond houden"....

Raar ventje.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:41:50 #116
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20001493
"Dick, hoe voel je je vandaag?"

JAAA GODVERDOMME, altijd het zelfde met de pers! moet je eens kijken hoe ze dat bij de engelsen doen! dan heb je nog geluk dat je bij de nederlandse pers zit!

"Maar, ik vroeg alleen maar..." WAT DENK JE NU WEL NIET?!? ik heb een heel team te beschermen, en zij lezen sochtends ook de kranten! en dan te denken aan de gezinnen van de spelers! Nee, moet je eens kijken hoe ze dat bij de duitserts doen, die spreken de pers gewoon in hun eigen taal tge woord!

dikke ruft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')