Vooraf klopte er ook al niks van Dick.. alleen nu heb ik cijfersquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altijd lekker, achteraf.
Typisch Nederlands.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef Frenkie het volgende:
want er klopte weer helemaal niks van vandaag..
zo dat waren mijn topic naar aanleiding van Nederland-Duitsland, was het maar vast zaterdag
En van jou nederlands klopt ook geen reet......bek houwe dusquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Vooraf klopte er ook al niks van Dick.. alleen nu heb ik cijfers
Welke loser post er nou in een voetbalgerelateerd forum een post als de jouwe?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:35 schreef Steve-O het volgende:
Welke loser kijkt er nu ook voetbal
Ja ga het over spelling hebben. Correcte Duitserquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef Oldbie het volgende:
En van jou nederlands klopt ook geen reet......bek houwe dus
Stam was wel goed...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:37 schreef Barca het volgende:
Dickie Dick is een lul ... en heel veel spelers zijn kut maar dat durven de meesten niet toe te geven.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja ga het over spelling hebben. Correcte Duitser
Zegt de grootste kutmof onder ons allen.quote:Ondertitel: Immer ganz GEIL!
iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Altijd lekker, achteraf.
Typisch Nederlands.
Da's Oostenrijksquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef Oldbie het volgende:
Zegt de grootste kutmof onder ons allen.
Sodemieter toch op pleurismof.
nou nouquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
Zegt de grootste kutmof onder ons allen.
Sodemieter toch op pleurismof.
Als we daarin verliezen van Zweden, dan weten we het wel weerquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:42 schreef Duiveltja het volgende:
Volledig zinloos topique. Als we de kwartfinale halen zijn we dit allang vergeten
Nee jouw Nederlands is lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
[..]
En van jou nederlands klopt ook geen reet......bek houwe dus
en waar is Oostenrijk? Precies....thuis!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:42 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Da's OostenrijksDat schrijf je wel hetzelfde, maar dat lees je anders
Ruud speelde werelds.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Stam was wel goed...
En Ruud natuurlijk
Ik geef toe, ik ben geen Nederlanderquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:43 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee jouw Nederlands is lekker![]()
Ja en Belgie doet ook niet mee.. en ik zie jou ook postenquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en waar is Oostenrijk? Precies....thuis!!!!
Ik ben geen belg....quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja en Belgie doet ook niet mee.. en ik zie jou ook postenen nu weg uit dit topic. Je verpest het
Dick.. ouwe lul. Volgende keer effe hier informeren hoe je het moet doen. Gewoon lekker Seedorf opstellen, Sneijder, Robben en Ruud. En dan komt het wel goed!
Dagglala.. spitsen staan er voor een ding.. een ding maar...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ruud speelde werelds.
Altijd leuk, spelers die een hele wedstrijd geen fuck doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |