Ik begrijp die situatie best. Zal ook zeker geen pretje zijn, en ik zie dat ook liever anders.. Maar de palestijnen zien vaak geen uitweg meer, worden omgepraat door Hamas of Al Aqsa of weet ik wat, die zijn daar zo goed in..quote:Maar probeer je wat meer in te leven in de situatie vd Israeli's. Constant in angst moeten leven vanwege aanslagen door zelfmoordterroristen. De regering van Israel heeft ook de plicht om haar burgers te beschermen tegen zulke terroristen. Dat daarbij soms harde middelen gebruikt moeten worden is betreurenswaardig, maar noodzakelijk vrees ik.
Meestal baseren mensen die ergens op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:10 schreef TimmyAsd het volgende:
daarom heet het een schatting..
Vooruit, ik hernoem het naar een gokje..quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ook schattingen moeten ergens op gebaseerd zijn.
Is dat niet precies het doel van het terrorisme?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Maar probeer je wat meer in te leven in de situatie vd Israeli's. Constant in angst moeten leven vanwege aanslagen door zelfmoordterroristen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:36 schreef CeeJee het volgende:
Is er werkelijk iemand die denkt dat de situatie er daar beter wordt als de Palestijnen veel meer wapens en materieel krijgen ?
Zoals in 1948 ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Of het omgekeerde. Het zal ook beter worden als de Israëliers veel minder wapens en matiereel hebben.
Wat was er in 1948?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:50 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Zoals in 1948 ?
1. Jij gaat niet over de toetreding van Turkije.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:21 schreef sanniejj het volgende:
Turkije mag van mij wegblijven uit de EU als ze dit soort leugens blijven verspreiden.
leugensquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:21 schreef sanniejj het volgende:
Turkije mag van mij wegblijven uit de EU als ze dit soort leugens blijven verspreiden.
@Meki..
DOM KIND
Ik vind de wereld zo ontiegelijk eng worden jegens Joden!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)isme_aan_Israël.html
Nog een keer, ditmaal netjes enzo![]()
Hoewel ik het er niet mee eens ben dat Israel het antisemitisme heeft 'uitgevonden', ben ik wel van mening dat de houding van Israel een bijdrage levert aan het anti-semitisme..
Inderdaad die 2 worden hier flink door elkaar gehaald. Ik heb een graf hekel aan de manier waarop Israel omspringt met de mensenrechten maar absoluut geen hekel aan joden or whatever.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het gebruik van het woord 'anti-semitisme' is hier helemaal fout imo.
De meeste mensen die nu onder "het groeiende anti-semitisme" worden geschaard hebben waarschijnlijk niks met of tegen joden, ze hebben een afkeer van het Israelisch beleid.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind de wereld zo ontiegelijk eng worden jegens Joden!
De joden zijn het meest gehate volk op aarde!!! Zolang het volk bestaat zijn ze al bezig met overleven!!
En de wereld blijft maar zeggen dat de joden de oorzaak zijn van allesVieze Facisten!
hehe weet je wel ik ook zo prachtig vind: "Ik heb geen hekel aan joden, maar wel aan de JoodsePolitiek"quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad die 2 worden hier flink door elkaar gehaald. Ik heb een graf hekel aan de manier waarop Israel omspringt met de mensenrechten maar absoluut geen hekel aan joden or whatever.
Die vergelijking zie ik niet zo, of je moet echt naïef zijn om te denken dat de Turken met zware machinerie aanvallen en de PKK met stenen vecht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Volgens Erdogan kan Israël zich als belangrijke wapenproducent niet vergelijken met de Palestijnen. "Terwijl Palestijnen stenen als wapens gebruiken, laten de Israëlische helikopters bommen vallen."
Ik vind dit tamelijk hypocriet klinken, wanneer men bedenkt dat Turkije de PKK verantwoordelijk stelt voor alle doden die in dat conflict zijn gevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |