Als jij Ruud geen technische voetballer vindt, dan heb je geen verstand van voetbal. Dat kan namelijk geen mening zijn. Dat is gewoon domheid.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef nikk het volgende:
Welnee, een speler met inzicht en techniek kan een dergelijk bal halen. Een speler als RvN echter kan enkel z'n been uitschuiven en hopen dat ie 'm raakt.
hier kijk dan...Ruudje kan zelfs nog scoren als ie in de houdgreep ligtquote:
Ruud heeft een bijzonder matige techniek. Althans, misschien heeft ie het wel maar laat ie het in de wedstijd absoluut niet zien. Het valt anders niet te verklaren dat die jongen geen bal kan aannemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:43 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als jij Ruud geen technische voetballer vindt, dan heb je geen verstand van voetbal. Dat kan namelijk geen mening zijn. Dat is gewoon domheid.
correctiequote:Op woensdag 16 juni 2004 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
't was een prachtige goal![]()
.
En Edwin is een lul........beetje erg zwart-wit, vind je zelf ook niet Frenkie?quote:RUUD IS MIJN HELD
Bullshit, te laat gestart..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Die bal was dan ook wel op maat. Deze net niet.. en dat is nou net het verschil...
Hij is voor Utrecht, zijn kijk op voetbal is dus sowieso een beetje sim-pel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En Edwin is een lul........beetje erg zwart-wit, vind je zelf ook niet Frenkie?
of van edwin, want dat is toch een lul, laten we hem maar de schuld gevenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, te laat gestart..
Fout van Ruudje.
Een anti-held ja,quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:07 schreef Frenkie het volgende:
Volgens het Franse L'Equipe is Ruud voor Nederland het verschil tussen een hele elechte ploeg en een ploeg die kan verassen. Zo zie je maar wat voor held RUUD is!
Ach, als zelfs Schmeichel zegt dat Ed er niets aan kon doen dan geloof ik dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
of van edwin, want dat is toch een lul, laten we hem maar de schuld geven
Precies!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een anti-held ja,.
Leuk natuurlijk dat ie zo mooi de 1-1 maakt, maar hij speelde intens KUT.
Met een echte, goeie spits was die gelijkmaker niet nodig geweest...
Ik geef hem niet de schuld hoor, dat doet Frenkiequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, als zelfs Schmeichel zegt dat Ed er niets aan kon doen dan geloof ik dat wel..
Pardon?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Pimpelmees het volgende:
Nederland heeft nu nog alle kansGelijkspelen tegen Tsjechië, ff winnen van Letland..dan zijn we er.
Dat weet ik vosssquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik geef hem niet de schuld hoor, dat doet Frenkie
Okay Daggla, dan is het goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat weet ik vosss
Hoe heeft ie zich bewezen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:40 schreef HAL9000S het volgende:
Hypotetisch gelul hierEen andere spits had het nog maar waar moeten maken om te scoren, Ruudje heeft zichzelf gewoon bewezen gisteravond onder extreem moeilijke omstandigheden zoals alleen een echte topspits dan kan.
Arugement dat met een andere spits in de basis we niet eens op achterstand waren gekomen is niet alleen onzin maar ook een ongelofelijke dooddoener.
Zwaktebod Dagglaquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is voor Utrecht, zijn kijk op voetbal is dus sowieso een beetje sim-pel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |