Bijna iedere zondag..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat van Makaay valt wel mee hoor. Hoe vaak zie jij Bayern spelen?
[..]
Je leert het.
Het liep geen moment..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef Nazgul het volgende:
Kluivert viel niet in omdat we dan van Hooidonk nooit gezien hadden. Mag ik je er overigens op attenderen dat Ruud de enige kans die hij kreeg erin schopte? Waarom hij geen kans kreeg zul je toch echt een Zenden en van der Meyde moeten vragen. Toen het ging lopen was Ruud er
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Markster het volgende:
gut gut, Griekenland wint ook een keer.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bijna iedere zondag...
Nou ja, weekend iig..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]![]()
Bayern speelt op zaterdag.
je weet best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Makaay speelt bij Bayern heel anders dan in Oranje. In Oranje komt hij veel vaker aan de bal. Bij Bayern heeft hij vaak na een dik kwartier zijn eerste balcontact, een echte counterspits is hij daar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, weekend iig...
Ok, dan zetten we volgende keer Kuijt in de basis.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lees is verder,.
Een goeie spits wacht trouwens niet op ballen, maar voetbalt mee..
Geldt ook voor jou : denk je nou echt dat Kluivert die totaal uit vorm is het beter had gedaan als Ruud?quote:Glazen bol?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:28 schreef Markster het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel.
LEES NOU EENS DIT TOPIC VOOR JE REAGEERT.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ok, dan zetten we volgende keer Kuijt in de basis..
[..]
Geldt ook voor jou : denk je nou echt dat Kluivert die totaal uit vorm is het beter had gedaan als Ruud?
ben ik zo ingewikkeld? gaaf.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Die moet eerst nog Feyenoord ff 3 x kampioen maken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Weg met Dick, welcome Gullit![]()
Waarom is Kluivert nou uit vorm..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Makaay speelt bij Bayern heel anders dan in Oranje. In Oranje komt hij veel vaker aan de bal. Bij Bayern heeft hij vaak na een dik kwartier zijn eerste balcontact, een echte counterspits is hij daar.
Trainers stoppen meestal voor ze 80 zijn hoor,quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Die moet eerst nog Feyenoord ff 3 x kampioen maken.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
WAAROM BEN JE IN GODSNAAM BONDSCOACH...
Niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom is Kluivert nou uit vorm...
Kan ja, moet ie het wel doen..quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor.
Nu kan Ruud tenminste excelleren.
Doe mij maar 3-6-2, een keeper hebben we niet nodigquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef PPWB84 het volgende:
Ik wou dat hij eens ophield met dat geexperimenteer en gewoon 4-3-3 gaat spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |