oké oké, ik bekenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn buik natuurlijk.. geen twijfel mogelijk...
Check.. weer een punt voor mij... Tel je nog mee Lacoste?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:14 schreef lieverd23 het volgende:
om me aan te verlekkeren een gespierd buikje, maar thuis vind ik een klein buikje (met haar) heel leuk.
Back in 'Nam there were no pussy's in the armyquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef Speth het volgende:
Mijn buik iig nietIk heb een litteken van hier tot tokyo... Ik zeg altijd dat ik 'm heb opgelopen in een hinderlaag in Vietnam, 1968... Maar om een of andere reden word ik dan nooit geloofd
Gooi jij even je alternatieve veteranenpas er tegen aan.. dan maak ik ondertussen alvast een foto van mijn veldje..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:25 schreef Speth het volgende:
Ik word nog altijd heel paranoide als ik vuurwerk en popcorn hoor... Dan grijp ik meteen naar mijn samurai zwaard die ik toen heb buitgemaakt...
Samurai maakt Duits bos onveilig
Woon ook dicht bij Duitsland trouwens
Ssst.. dat hoeft niet iedereen te weten...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die foto is er al lang man... Je hebt kasten volligen met materiaal van jezelf volgens mij
Stiekem je post editten hmm... Ok, nu is de verrassing er ook meteen af..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Die foto is er al lang man... Je hebt kasten volligen met materiaal van jezelf volgens mij
Ow deze mailde je me laatst van jezelf
[afbeelding]
Nee hoor, het favoriete buikje bestaat, ik zie 'm regelmatigquote:Op zondag 20 juni 2004 16:06 schreef Speth het volgende:
Meiden willen teveel
Ik vind het afgrijselijk..quote:Op zondag 20 juni 2004 20:12 schreef AltamirA het volgende:
Waarom willen zoveel meiden nou een behaarde buik![]()
Zo lekker ziet dat er toch niet uit dacht ik (is behaard trouwens oals DJM of gewoon een lijntje...?)
Dit zie ik als een indirecte belediging..quote:Op zondag 20 juni 2004 20:12 schreef AltamirA het volgende:
Waarom willen zoveel meiden nou een behaarde buik![]()
Zo lekker ziet dat er toch niet uit dacht ik (is behaard trouwens oals DJM of gewoon een lijntje...?)
Nee zo moet je dat neit zien hoor, maar vond het gewoon vreemd omdat normaal gesproken meiden het er wel zo'n beetje over eens zijn 'hoe minder haar hoe beter'....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dit zie ik als een indirecte belediging...
wat zie jij witjes vandaag?!quote:Op zondag 20 juni 2004 21:04 schreef martinuhhh het volgende:
Een vrouwtjesbuik!
voorbeelden/foto's??quote:Op zondag 20 juni 2004 22:48 schreef milagro het volgende:
is toch niet zo moeilijk
OK! IK ben tevree (zie icoon)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef sabyne het volgende:
Mollig buikje om te voelen,gespiert buikje om te zien.Een mollig gespiert buikje dus eigenlijk...
Prima buikjequote:Op zondag 20 juni 2004 22:38 schreef Virus.NL het volgende:
Ik lees hier dat dames wel een gespierd buikje willen zien maar geen wasbordjehoe moet ik me dat voorstellen?
oude foto: http://www.tweakers.net/ext/f/22518/full.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |