Techniek heeft de man zeker in huis. Hij is topscorer in Engeland en het doelpunt van zonet was ook een knappe.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Techniek? Van Nistelrooy trapte diverse ballen zo maar uit het veld.
Als we vanaf nu alles winnen is het EK voor ons...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Barca het volgende:
[..]
We moeten gewoon 2x winnen! Zijn we niet afhankelijk van anderen.
In het doel natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:16 schreef DaBuzzzzz het volgende:
WAAR moet ie in???
Ik geloof daar echt niet in. 1-1 dus Duitsland moet minstens even goed scoren als Nederland willen ze doorgaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:15 schreef nmgn het volgende:
Ik wil niet zeggen dat dit echt gaat gebeuren, maar in principe kunnen ze het op een akkoordje gooien als Nederland gelijk speelt tegen Tsjechië (en Duitsland wint van Letland).
Ik zou gewoon altijd voor de volle winst gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:54 schreef Bonobo11 het volgende:
2-2 denk ik,
en gelukkig weten we daarvoor het reslutaat van Dui-Let al dus daar kunnen we op anticiperen.....
Hou toch op. De enige teams die net zo slecht spelen als Nederland zijn Zwitserland en Kroatie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We winnen.
Nederland liet niet veel zien vandaag, maar Tsjechie nog veel minder. Ik vind vooral 't centrum statisch en kwetsbaar.
Ik zou zeker met Nistel in de spits spelen, en van der Vaart eromheen. Kiezen voor techniek en veel beweging.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:29 schreef mat_herben het volgende:
2-0 Tsjechie
Idd. En stel Sneijder en Pierre gewoon gelijk op. Pierre om Ruud heen hangend gaat perfect. En deze foto zegt dan ook meer dan 1000 woorden:quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Als Advocaat nou eens zijn ogen open doet en een opstelling neerzet met lef komt het goed, anders is het kansloos. Speelt NL zoals gisteren dan worden we afgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |