De laatste keer dat ze dat over iemand zeiden, kregen we een wereldoorlogquote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
Zo'n speler wordt één keer in de tien jaar geboren.
In Duitsland,
Leuk zo'n grap. Maar die werd geboren in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze dat over iemand zeiden, kregen we een wereldoorlog
Ze zeiden het, in Duitsland,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk zo'n grap. Maar die werd geboren in Oostenrijk.
Nu weer terug naar je eigen forum.
Ik dacht eindelijk een Duitser die gewoon instinctief voetbalt. Niet in teamgeist en systemen denkt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:59 schreef BB-King het volgende:
Ik vond het een sukkel... een Duitse sukkel.
Dit is het VBL-EK forum. Ook voor newbies dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:08 schreef jpzegthallo het volgende:
We kenden hem natuurlijk al van de CL en RTL5.
Hij speelt het hele jaar al geweldig. Kwam erin en had binnen 5 minuten 2 schoten op het doel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:13 schreef bowser het volgende:
Wat een commotie zeg, hij heeft zojuist missschien maar 1 of 2 mooie acties gemaakt. Ik vond hem nou niet uit uitblinker boven de overige Duitse spelers
Precies... ik hield m'n hart daarom dus ook vast tijdens zijn dribbeltjes....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij speelt het hele jaar al geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |