quote:
HULDE!!! IK BEN IN ELK GEVAL SUPERBLIJ!!!
quote:why ??
...omdat Nederland op het punt stond te verliezen en het EK dan bijna uitzichtloos zou zijn geweest. Nu zijn de kansen nog volop aanwezig! Nu duidelijk??quote:iig niet om de uitslag
niet om het spel
niet om de wedstrijd
niet om de gele kaarten
niet om het systeem (welk systeem eigenlijk )
niet om van der meijden
niet om geen-Makaay....
ja, waarom eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Lieverd, als ik het wist was jij de eerste aan wie ik het vertellen zou... Maar zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van...
Ik vond Bouma zeker ook niet zo slecht eigenlijk. Heeft zich goed staande gehouden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef ScudRaket het volgende:
Laatste kritiekpunt van me op Advocaat: Heijtinga eruit halen. Bouma was beter geweest.
Heijtinga speelde een goede wedstrijd.
WHOEHAHAHAquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:18 schreef vanwel het volgende:
[..]
Ik vond Bouma zeker ook niet zo slecht eigenlijk. Heeft zich goed staande gehouden.
NEE!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan
als ze zo tegen Tsjechie of Letland spelen (die imho verrassend goed waren tegen Tsjechie) hebben we echt wel een probleem hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:17 schreef vanwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
...omdat Nederland op het punt stond te verliezen en het EK dan bijna uitzichtloos zou zijn geweest. Nu zijn de kansen nog volop aanwezig! Nu duidelijk??
Gezeik!
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef MadMarine het volgende:
kut! makaay, hmmz dan heb ik het helemaal fout (ek poule)
Grootste fout was zijn kutpass waardoor hij overtreding (waarvoor geel) moest maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:15 schreef 456 het volgende:
[..]
Snappik. Ook de harde overtreding in de 16 waardoor er een duitser in het gezicht geraakt werd, ook in de eerste helft meen ik een harde overtreding.
Maar ik vind dat bij een Centrale verdediger horen (met dien verstande dat je dat dus niet te opvallend doet)
Wat heeft advocaat veel fans.quote:Advocaat startte met de verkeerde opstelling!
Ja : 93%
Nee : 7%
Aantal stemmen: 1603
Ja, hij was kut! En niet zo'n klein beetje ook!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:11 schreef 456 het volgende:
Speelde Stam nu echt zo slecht? Ik vond hem gewoon echt als een centrale verdediger voetballen: Hard.
quote:***************************************
Spel Oranje stemt publiek somber
HILVERSUM Het Nederlandse publiek is
vanavond somberder geworden over de
kansen van Oranje op het EK.Dat blijkt
uit een steekproef die de NOS heeft
laten uitvoeren door Maurice de Hond.
Nog maar 7% denkt dat Nederland het EK
wint,tegen 11% voor de wedstrijd.26%
verwacht dat Oranje al sneuvelt in de
poule;vooraf was dat 22%.Het publiek
geeft Oranje voor de wedstrijd tegen de
Duitsers een 5,5.Het Duitse spel wordt
met een 6,2 een stuk hoger gewaardeerd.
De Hond benadert direct na de duels van
Oranje een representatieve groep van
500 man.Zo is in een half uur bekend
hoe het publiek de duels waardeert.
Goed punt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:19 schreef Barca het volgende:
[..]
WHOEHAHAHA
Komen je voorgevoelens vaker uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef pimpin het volgende:
ik heb op de een of andere manier toch een goed gevoel voor het vervolg van het toernooi.
Lijkt me wel! Ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft iemand nu nog wat te klagen over Bouma? Lijkt me niet.
Hoor je mij dat ontkennen? Het probleem was echter groter geweest als we zo hadden gespeeld én hadden verloren. Waar of niet waar? Juist!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ze zo tegen Tsjechie of Letland spelen (die imho verrassend goed waren tegen Tsjechie) hebben we echt wel een probleem hoor
Slechte passes, veel balverlies, niet goed in aanvallend opzicht. Lijkt me al te veel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:23 schreef vanwel het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Frusterende user icoon , ik krijg er een gevoel bij dat als zij bij de spelers zo gaat staan dat ze spontaan beter spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef pimpin het volgende:
ik heb op de een of andere manier toch een goed gevoel voor het vervolg van het toernooi.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Ik.
Volgens mij ben jij iemand die altijd wel wat te klagen heeft en dat dan ook altijd in het vetgedrukt moet melden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |